سریال رمضانی «پدر» با بازی مهدی سلطانی از امشب (۱۶ بهمن ماه) به کارگردانی بهرنگ توفیقی کلید میخورد.
به گزارش سینماسینما، حامد عنقا ـ نویسنده «تنهایی لیلا» درباره جزئیات سریال «پدر» که قرار است برای رمضان و شبکه دو سیما ساخته شود، توضیح داد: سریال «پدر» از امشب (۱۶ بهمن ماه) کلید میخورد و مهدی سلطانی اولین بازیگری است که جلوی دوربین قرار خواهد گرفت.
او توضیح داد: «پدر» امشب در لوکیشنی در غرب تهران کلید میخورد و چون بخشی از کار ما در فضای دانشگاه و دانشجویی است از آن پس لوکیشن ما یکی از دانشگاههای تهران خواهد بود و در آن به ادامه تصویربرداری میپردازیم.
عنقا در پایان گفت: این سریال برای شبهای رمضان شبکه دو سیما در تدارک است.
«پدر» تم مذهبی دارد و در دستهبندی ژانر «تنهایی لیلا» قرار خواهد گرفت. همچنین این سریال تم عاشقانه دارد، اما نه آن عاشقانهای که میشناسیم! بلکه تلفیقی از عشق و غم است.
در خلاصه داستان این سریال، آمده است: «حامد پسر جوانی است که طی یک ماجر درگیر داستانی عشقی میشود. او به خاطر اعتقاداتش و پدری که برایش الگویی تمام عیار است ناچار سر یک دو راهی قرار میگیرد که باید دست به انتخابی سرنوشتساز بزند …»
به گزارش ایسنا، «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی سریال شبکه دو سیما در رمضان سال ۹۷ خواهد بود. بهرنگ توفیقی در ماه رمضان گذشته، سریال «زیر پای مادر» را برای شبکه یک سیما کارگردانی کرده بود. این سریال نیز با مضمون اصلی نقش پدر در خانواده تولید شده بود.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «گناه فرشته» و داستان خون، عشق، عدالت
- آغاز فیلمبرداری «در مدت معلوم۲» با حضور بازیگر فرانسوی
- ادامه تصویربرداری سریال «افرا»/ فریبا متخصص به جمع بازیگران این سریال پیوست
- هیاهوی بسیار برای هیچ/ نگاهی به سریال «آقازاده»
- مهدی سلطانی بازیگر فیلم جدید محمدحسین لطیفی شد
- هفته پایانی «جنایات و مکافات» با بازی بابک حمیدیان و مهدی سلطانی شروع شد
- وزیر بهداشت به تماشای «شاه لیر» نشست/ لزوم حضور مدیران در تالارهای نمایشی + عکس
- بلیت «شاه لیر» برای دانشجویان با ۵۰ درصد تخفیف ارایه میشود
- واکنش مهدی سلطانی به جنجالهای اخیر ریحانه پارسا
- مهدی سلطانی: درخت واقعیت با نهال خشونت پیوند خورده
- چهره متفاوت بازیگر «شهرزاد» در ۲۰ سال پیش/عکس
- دفاع مهدی سلطانی از «شهرزاد»/ کیفیت این سریال از برخی فیلمھای سینمایی بالاتر است
- توضیحات مهدی سلطانی درباره فصل دوم «شهرزاد» و حضور در سریال ماه رمضان
- عکسی از بازیگر سریال «شهرزاد» و دخترش
- عکسی از دوران دانشجویی بازیگر «شهرزاد»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





