تصویربرداری ۱۰ قسمت باقی مانده این سریال تا یک ماه دیگر به پایان میرسد.
مسعود کرامتی کارگردان سریال تلویزیونی «یادداشتهای یک زن خانه دار» که برای پخش از شبکه پنجم سیما تولید می شود درباره مرحله فعلی ساخت این سریال به خبرنگار مهر گفت: گروه در حال ادامه کار است و تصویربرداری حدود ۱۰ قسمت دیگر باقی مانده است. وی ادامه داد: این سریال ۴۵ قسمت دارد که حدود ۲۰ قسمت پیش از این تصویربرداری و همزمان تدوین شد. همچنین صحنههای دیگری هم گرفته شده است که نیاز به تدوین دارد و حالا حدود ۱۰ قسمت دیگر باقی می ماند که احتمالا تا اواسط شهریور ماه کار ضبط و تولید به پایان برسد.
کرامتی درباره اینکه داستان این سریال در فرایند تولید و توقف کار چقدر دچار تغییرات شد، توضیح داد: از آنجایی که این کار به شکل اپیزودیک بود تغییرات چندانی حاصل نشد که به داستان ضربه بزند و بیشتر شکل آن عوض شد.
کارگردان سریال «یادداشت های یک زن خانه دار» با اشاره به خلاصه داستانی از این مجموعه بیان کرد: این مجموعه درباره چند خانواده در یک ساختمان است که نسبت های نزدیکی با یکدیگر دارند و زوج اصلی خانواده که شقایق دهقان و امیررضا دلاوری هستند بار اصلی قصه را به دوش دارند. دهقان نقش زنی را دارد که داستان های روزانه خود را در وبلاگش می نویسد و مردم برایش نظر میگذارند و به این شکل نوعی تعامل شکل میگیرد. وی ادامه داد: این سریال یک داستان خانوادگی است که با قصه های ساده ای روابط انسان ها را تبیین می کند.
کرامتی در پایان با اشاره به تغییرات در کار در طول این یک سال عنوان کرد: محمود بهروزیان و فریبا جدیکار نقش پدر و مادر شقایق دهقان را داشتند که با وقفه سریال دیگر نتواستند به پروژه بپیوندند و ما زوج دیگری را به داستان اضافه کردیم.
سریال «یادداشت های یک زن خانه دار» به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه برای پخش از شبکه پنج سیما آماده می شود و در آن بازیگرانی چون کاظم سیاح، فرناز رهنما، علی عامل هاشمی، فلامک جنیدی و… به ایفای نقش می پردازند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶






