بازیگر سرشناس بریتانیایی با دفاع از تصمیمش برای کار با وودی آلن و رومن پولانسکی کارگردانهای نامدار هالیوودی از این تجربه به عنوان «فوق العاده» یاد کرد.
به گزارش سینماسینما، کیت وینسلت در مصاحبه با نیویورک تایمز از طرح سوالی کمی حاشیهدار برافروخته شد و از بازی برای ۲ کارگردان هالیوودی دفاع کرد و گفت چه فیلمهایی از وی تا اواخر امسال راهی پردههای سینماها میشود.
بازی وی در «کوه بین ما» در کنار ادریس آلبا به کارگردانی هانی ابواسد امسال به زودی اکران می شود و علاوه بر آن او بازیگر «چرخ شگفتی» درامی نوشته و به کارگردانی آلن نیز هست.
وقتی از وینسلت سوال شد که آیا اتهامات تحقیرآمیزی که علیه آلن مطرح میشود موجب شده که او با این کارگردان همکاری کند، این بازیگر ۴۱ ساله گفت: البته که در این باره هم فکر کردم اما در آن زمان، من وودی را نمیشناختم و چیزی درباره خانواده او نمیدانستم.
وی افزود: به عنوان بازیگر فیلم، باید فقط قدم بزنید و بگویید، من چیزی نمیدانم، واقعا، و نمی دانم کدام اینها درست و کدام نادرست است. اگر قرار باشد فکر کنید همه این حرفها درست است، دارید به یک طرف ماجرا فکر میکنید و باید فقط با آن طرف کار کنید.
وینسلت در ادامه گفت: وودی آلن یک کارگردان باورنکردنی است. رومن پولانسکی نیز همین طور و من تجربه فوقالعادهای از کار کردن با هر دوی این کارگردانها کسب کردم، این است که حقیقت دارد.
وینسلت با پولانسکی در سال ۲۰۱۱ در فیلم «کارناژ» همکاری کرده بود و با وودی آلن در فیلمی که به زودی اکران میشود بازی کرده که جاستین تیمبرلیک و جونو تمپل نیز دیگر بازیگران آن بودهاند.
شدت و احترامی که وینسلت برای این ۲ کارگردان مشهور به کار برده موضوعی شد که برخی از مردم عصبانی را به انتشار کامنتهایی علیه وی واداشت.
وینسلت پاسخی به این اعتراضها نداده است.
منبع: خبرگزاری مهر به نقل از اسوشیتدپرس
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- با حمایت اسپانیا؛ پنجاه و یکمین فیلم وودی آلن ساخته میشود
- آسیبشناسی سوءاستفاده از قدرت در میان سلبریتیها و سیاستمداران
- وودی الن در سوگ دایان کیتون/ دنیای بدون کیتون؛ دنیایی غمگینتر
- بررسی سینمایی- روانکاوی فیلم «قلمپرها»/ کلمههای سرکش، جملههای عصیانگر
- با رضایت طرفین/ محاکمه جدید پولانسکی در آمریکا حل و فصل شد
- وودی آلن صداپیشه انیمیشن «صندلی آقای فیشر» میشود
- هم زمان با اکران جدیدترین فیلمش؛ وودی آلن: عشق فیلمسازی از بین رفته است
- کیت وینسلت در نقش یک دیکتاتور خودشیفته به تلویزیون بازگشت
- رومن پولانسکی در فرانسه محاکمه میشود
- «کاخ» پولانسکی در ونیز اقبال پیدا نکرد/ یک کمدی سیاه که خنده نگرفت
- فیلم باید به دل بنشیند/ گفتگوی اختصاصی با فوزی بن سعید عضو هیئت داوری جشنواره ونیز ۲۰۲۳
- شیطان؛ بازیگر نقش اول غرب/ چرا تصویر ابلیس در سینمای جهان این همه تکرار میشود؟
- کدام فیلمها به جشنواره ونیز میروند؟
- تغییر قوانین آکادمی در پی حواشی اسکار ۲۰۲۳
- حمایت قربانی تجاوز از کارگردان متجاوز
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





