دیوید ممت نویسنده مشهور گفت نمایشنامهای درباره هاروی واینستین برای اجرا در برادوی نوشته است.
به گزارش سینماسینما، دیوید ممت در مصاحبهای با شیکاگو تریبیون گفته است نمایشنامهای جدید نوشته است. وی از این اثر جدید به عنوان «گندم گرسنه» یاد کرد. در این مقاله ذکر شده یک فرد کهنهکار عرصه تئاتر شیکاگو که اکنون در سینما فعالیت دارد ابراز علاقه کرده تا در این اثر نقشآفرینی کند.

هیچ طرحی برای تولید یا زمانی برای ارایه این نمایش اعلام نشده، گرچه ممت در این مصاحبه گفته است با تهیهکنندهاش در برادوی صحبت کرده و این او بود که گفت چرا نباید نمایشنامهای درباره واینستین بنویسیم. ممت گفت: من هم این کار را کردم.
این نمایشنامهنویس و فیلمنامه نویس نامدار از تهیه کننده نام نبرد اما به نظر میرسد فرد مورد نظر وی باید جفری ریچاردز تهیه کننده «بیداری بهار» باشد که نمایشهای خیرکننده ممت را در طی سالها در برادوی به صحنه برده است. از تولیدات اخیر و درخشان وی «عروسک چینی»، «گلنگری گلن راس»، «آنارشیست»، «یک زندگی در تئاتر»، «رقابت» و «نوامبر» بوده است.
ممت پیش از این به آزار جنسی در نمایشنامه «اولنا» در سال ۱۹۹۲ پرداخته بود. این اثر سال ۲۰۰۹ در برادوی روی صحنه رفت و بیل پولمن و جولیا استایلز در آن نقشآفرینی کردند.
در این مطلب ممت از رمان جدیدی با عنوان «شیکاگو» نیز یاد کرده و از فیلمنامهای که برای فاکس نوشته، سخن گفته است.
منبع: مهر به نقل از ورایتی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- کارگردانان زن در هالیوود با دست خالی میجنگند
- آسیبشناسی سوءاستفاده از قدرت در میان سلبریتیها و سیاستمداران
- اکران یک فیلم اقتباسی؛ «هنری جانسونِ» دیوید ممت روی پرده میرود
- دنزل واشینگتن از دنیای بازیگری خداحافظی میکند
- پیمان معادی بازیگر فیلم جنایی هالیوودی شد
- بازگشت دِپ به هالیوود؛ پنه لوپه کروز و جانی دپ در یک فیلم اکشن مهیج بازی میکنند
- دیوید ممت: سینما به دیالوگ نیازی ندارد/ مهم خسته نشدن است
- دیوید ممت، راوی حکایتی تازه از ترور جان اف کندی
- رمان نویسنده ایرانی از هالیوود سردرآورد
- آنجلینا جولی: همکاری برد با کسی که به من تعرض کرد برایم سخت بود
- بازگشت «کرودز» به صدر جدول باکس آفیس/ سقوط «زن شگفت انگیز ۲» در گیشه
- برشهای کوتاه/ فیلم کوتاه فاجعه
- کرونا آزارگر جنسی هالیوودی را از زندان راهی قرنطینه کرد
- ۲۳ سال زندان برای آزارگر جنسی هالیوود
- دادگاه نیویورک غول هالیوود را مقصر شناخت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





