در سالی که صدها سریال با فیلمنامه اوریجینال ساخته خواهند شد، دنیای آدمکشهای حرفهای «جان ویک» هم قرار است یکی از رقبای عرصهای داغ در عصر طلایی تلویزیون باشد.
به گزارش سینماسینما، مجموعه «جان ویک» تبدیل به جدیدترین پروژه ای شده که قرار است اقتباسی از آن روی پرده کوچک تلویزیون ساخته شود.

شبکه استارز روز جمعه در تور رسانهای انجمن منتقدان تلویزیون اعلام کرد که در حال تولید «کانتیننتال» سریالی درام بر پایه فرنچایز سینمایی «جان ویک» است که کیانو ریوز نقش اول آن را در سینما بازی میکند. به گفته مسئول استارز، ریوز در سریال حضور خواهد داشت، اما ستاره آن نخواهد بود.
داستان این سریال تلویزیونی در دنیای «جان ویک» اتفاق میافتد و روی وقایع داخلی هتل کانتیننتال تمرکز میکند که پناهگاهی اختصاصی برای آدمکشهای حرفهای است.
کریس کالینز که از پروژههای قبلیاش میتوان به «وایر»، «پسران هرجومرج» و «مردی در قلعه مرتفع» اشاره کرد، مسئولیت نوشتن فیلمنامه و هدایت این سریال درام به عنوان شورانر را بر عهده خواهد داشت. این در حالی است که تیم خلاق فیلم اصلی هم در این سریال نقش خواهد داشت.
چد استالسکی که دو فیلم نخست «جان ویک» را کارگردانی کرده و روی صندلی فیلم سوم هم خواهد نشست، درک کولستاد که یکی از فیلمنامهنویسان فرنچایز اصلی است، دیوید لینچ که در کنار استالسکی کارگردان فیلم اول بود و خود کیانو ریوز از جمله تهیهکنندگان اجرایی سریال هستند و استالسکی نخستین اپیزود سریال را کارگردانی خواهد کرد.
فرنچایز «جان ویک» توسط کمپانی لاینزگیت تولید شده که حالا مالکیت کامل شبکه استارز را در اختیار دارد و نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار در باکسآفیس جهانی فروخته است. فیلم سوم این مجموعه با نقشآفرینی ریوز در سال ۲۰۱۹ اکران میشود.
کریس آلبرشت مدیر عامل استارز گفت: این سریال حقیقتا مانند هیچ چیزی که در تلویزیون وجود دارد، نخواهد بود. در سریال «کانتیننال»، همان سکانسهای نبرد رعدآسا و تیراندازیهای بین آدمکشهای حرفهای را میبینیم که هواداران «جان ویک» انتظارش را دارند و در عین حال شخصیتهایی جدید و به شدت جذابی معرفی میکنیم که در این دنیای زیرزمینی زندگی میکنند.
انتظار میرود در سال ۲۰۱۸ چیزی حدود ۵۲۰ فیلمنامه اوریجینال برای سریالهای جدید نوشته شود و به این ترتیب تهیهکنندگان بیش از هر چیز دنبال فرنچایزی تثبیتشده میگردند تا از آن تمام ریبوتها و اسپینآفهای ممکن را بسازند. به نظر میرسد «کانتیننال» با توجه به تیم سازندهاش شانس خوبی از این نظر داشته باشد.
منبع: مهر به نقل از هالیوود ریپورتر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «بالرین»؛ تجلی قدرت و شرارت در کالبدی زنانه
- کیانو ریوز در فیلم جدید روبن اوستلوند بازی میکند
- ادامه دنیای فانتزی فیلمهای قبل؛ «ماتریکس ۵» میآید/ کارگردان تغییر کرد
- به کارگردانی جونا هیل؛ کمدی سیاه کیانو ریوز یک گام جلو رفت/ پیوستن کامرون دیاز به فیلم
- ایان مکشین: بگذارید کیانو ریوز استراحت کند/ «جان ویک» از گور برمیخیزد
- دیوید فینچر از هالیوود خواست زودتر به کار برگردد/ سینما نمیمیرد
- «کنستانتین۲» با اعتصاب نویسندگان عقب افتاد/ کیانو ریوز در دنباله یک فیلم ترسناک
- کیانو ریوز به عرصه موسیقی بازگشت
- کیانو ریوز از پروژه محبوب دی کاپریو خارج شد
- کیانو ریوز با «کنستانتین» برمیگردد/ ساخت دنباله فیلم
- کیانو ریوز با یک مستند اتومبیلرانی همکاری میکند
- جزئیاتی جدید از «ماتریکس ۴» اعلام شد
- اسکات آدکینز با کیانو ریوز همراه میشود/ بازی در جان ویک ۴
- یک بازیگر جدید به گروه «ماتریکس ۴» اضافه شد
- کتابی که کیانو ریوز نوشت فیلم و سریال میشود/ پروژه جدید ریوز
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف





