پلتفرم تولید کننده سریال «بامداد خمار» ضمن تأکید بر اصول حرفهایگری، شفافیت و رعایت الزامات قانونی در تمامی همکاریهای خود در بیانیهای اعلام کرد که هیچگونه قرارداد رسمی، تعهد حقوقی یا توافق همکاری با «محمدحسین قاسمی» ندارد.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی پلتفرم شیدا، در متن این بیانیه آمده است: «پلتفرم شیدا» ضمن تأکید بر اصول حرفهایگری، شفافیت و رعایت الزامات قانونی در تمامی همکاریهای خود، اعلام میدارد که هیچگونه قرارداد رسمی، تعهد حقوقی یا توافق همکاری با آقای محمدحسین قاسمی ندارد.
متأسفانه برخی رفتارها و ادعاهای مطرحشده از سوی ایشان در فضای مجازی، فاقد وجاهت حقوقی و مصداقی از رفتار غیرحرفهای است که پیشتر نیز نمونههایی مشابه از سوی ایشان در تعامل با پلتفرم همکار، مشاهده شده بود. این اقدامات، نهتنها موجب خدشه به اعتبار فعالان حرفهای حوزه نمایش خانگی میشود، بلکه تلاشهای جمعی برای ارتقای کیفیت و انسجام فضای رسانهای کشور را نیز تحتالشعاع قرار میدهد.
«پلتفرم شیدا» بهعنوان یکی از فعالان مستقل و قانونمند حوزه نمایش خانگی، اعلام میدارد که در بالاترین سطح تعامل و همکاری با سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) قرار دارد و تمامی فعالیتهای تولیدی و پخشی خود را مطابق با دستورالعملها و چارچوبهای قانونی این سازمان انجام میدهد.
ما بر این باوریم که حفظ حرمت نیروی انسانی، شفافیت در فرآیندهای تولید و احترام به حقوق مخاطب از ارکان اصلی توسعه پایدار در صنعت نمایش خانگی است و هرگونه رفتار یا اقدامی که موجب اخلال در روند تولید، ارائه صحیح محتوا، یا مخدوش شدن اعتبار محصولات «پلتفرم شیدا» شود، مورد تایید نیست.
«پلتفرم شیدا» در مسیر فعالیت خود همواره بر گفتوگو، تعامل سازنده و همکاری حرفهای با تمامی نهادهای قانونی و همکاران صنفی تأکید داشته و از تمامی اصحاب رسانه، هنرمندان و مخاطبان خود دعوت میکند که در انتشار اخبار مرتبط، به منابع رسمی «پلتفرم شیدا» استناد کنند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- توقیف سکوی پخش «بازمانده» پس از انتشار ویدیوی بدون مجوز
- استقبال از «بامداد خمار» ادامه دارد
- دو جایزه جشنواره اسپانیایی به «آبان» رسید
- تازهترین ساخته پرویز شهبازی روی میز تدوین
- شب شراب نیرزد به بامداد خمار
- «بامداد خمار»؛ عشق، طبقه و زبان تصویر
- «بامداد خمار»؛ روایتی دراماتیک از تاریخ معاصر ایران
- هفت اثر جدید در راه شبکه نمایش خانگی
- نرگس آبیار خدای زدن به دل ماجراست
- «بامداد خمار» و چالش بزرگ یک اقتباس
- اکران آنلاین «پیرپسر» متوقف شد
- «بامداد خمار»؛ از کتاب ممنوعه تا پلتفرمهای سینمای خانگی
- پرداختن به آیین و فرهنگهای قشقایی در سریال تاریخی «سووشون»
- «بامداد خمار» مهرماه منتشر میشود
- عرضه پنج اثر در شبکه نمایش خانگی
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «مثل یک بهمن»؛ روایت خنیاگری که صدای یک قوم اصیل شد
آخرین ها
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان
- سینما ایران در آتش سوخت
- ۲۶ هزار پاترهد دست دوستی دادند/ پیش به سوی فیلم-کنسرت «بازی تاج و تخت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- «سگ سیاه»؛ بازمانده در شهر مردگان
- پیوند نوستالژی و نقد اجتماعی در «سینما شهر قصه»
- سیویکمین دوره جوایز سینمایی لومیر فرانسه؛ نامزدی ۲ سینماگر ایرانی/ «بیگانه» نامزد ۶ جایزه شد





