مسابقه «بازمانده» وارد مرحله پیشتولید شد.
به گزارش سینماسینما، مسابقه «بازمانده» به نویسندگی، کارگردانی و تهیهکنندگی سعید طالبی با دریافت مجوز از سوی ساترا به تازگی وارد مرحله پیش تولید شده است و بر اساس برنامهریزیهای انجام گرفته از اسفند ماه امسال در یکی از جزایر جنوبی کشور مقابل دوربین میرود.
این مسابقه با نام انگلیسی «survivor» همه ساله در بسیاری از کشورها اعم از آمریکا، ایتالیا، سوئد، یونان و ترکیه برگزار شده و بزرگترین و پرطرفدارترین مسابقه تلویزیونی در جهان لقب گرفته است.
نحوه برگزاری مسابقه بدین شکل است که تیمی متشکل از سلبریتیها اعم از بازیگران، فوتبالیستها، ورزشکاران و خوانندگان و تیم دیگر که همگی از میان داوطلبان عادی انتخاب خواهند شد، به مدت چهار ماه بدون هیچگونه امکاناتی به رقابت با یکدیگر میپردازند و در نهایت یک نفر به عنوان بازمانده به جایزه بزرگ دست مییابد. این مسابقه نیاز به فعالیتهای بدنی بسیاری دارد و به همین دلیل سازندگان قصد دارند در انتخاب چهرههای خاص ورزشی، هنری و سینمایی افرادی را دعوت کنند که علاوه بر محبوبیت، از قوای جسمانی و ورزشی بالایی برخوردار باشند.
ورژن ایرانی «سوروایور» دارای یک فیلمنامه متنوع و ایرانیزه است که با بهرهگیری از فرهنگ و تمدن ایرانی و مطابق سلیقه مخاطب ایرانی خواهد بود.
اجرای «بازمانده» بر عهده یکی از ستارگان پرطرفدار سینما قرار دارد که قرار است نام وی تا قبل از پخش قسمت اول، رسانهای شود.
سایر عوامل اصلی این پروژه عبارت هستند از: مشاور تهیهکننده: محمد آفریده، مدیر تولید: مجید بذرپاچ، طراح صحنه: بابک صالح، طراح لباس: یامور جهاندیده و مشاور رسانهای: امین اعتمادیمجد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- هیات داوران مسابقه ملی «سینماحقیقت» ۱۹ معرفی شدند
- توقیف سکوی پخش «بازمانده» پس از انتشار ویدیوی بدون مجوز
- سیامک انصاری مجری «بازمانده» شد
- سینمای مستند، رسانه ای اثرگذار اما مظلوم
- فیلم کمال تبریزی در جشنواره شانگهای به نمایش درمیآید
- با خدا می رقصم/ یادداشت محمد آفریده درباره هوشنگ میرزایی
- «دستانداز» کمال تبریزی در صف اکران
- گزارشی از چگونگی ادامه مسیر تولید در سینما/ موج نو در راه است یا ورشکستگی؟
- خبرهایی از «دستانداز» به کارگردانی کمال تبریزی
- اولین تصویر از «دست انداز» کمال تبریزی منتشر شد
- محمد آفریده :حقیقتا عرصه فرهنگ به حال خود رها شده است
- موافقت شورای ساخت با سه فیلم نامه / کمال تبریزی «در کمال بیشعوری» را میسازد
- محمد آفریده مشاور کارگردانان سینمای مستند شد
- یادداشت محمد آفریده درباره عزیز الله حمید نژاد به بهانه نمایش بانوی عمارت از تلویزیون
- تصویر دیده نشده و جالبی از ابراهیم حاتمی کیا و محمد آفریده در سال ۵۸
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





