مسابقه «بازمانده» وارد مرحله پیشتولید شد.
به گزارش سینماسینما، مسابقه «بازمانده» به نویسندگی، کارگردانی و تهیهکنندگی سعید طالبی با دریافت مجوز از سوی ساترا به تازگی وارد مرحله پیش تولید شده است و بر اساس برنامهریزیهای انجام گرفته از اسفند ماه امسال در یکی از جزایر جنوبی کشور مقابل دوربین میرود.
این مسابقه با نام انگلیسی «survivor» همه ساله در بسیاری از کشورها اعم از آمریکا، ایتالیا، سوئد، یونان و ترکیه برگزار شده و بزرگترین و پرطرفدارترین مسابقه تلویزیونی در جهان لقب گرفته است.
نحوه برگزاری مسابقه بدین شکل است که تیمی متشکل از سلبریتیها اعم از بازیگران، فوتبالیستها، ورزشکاران و خوانندگان و تیم دیگر که همگی از میان داوطلبان عادی انتخاب خواهند شد، به مدت چهار ماه بدون هیچگونه امکاناتی به رقابت با یکدیگر میپردازند و در نهایت یک نفر به عنوان بازمانده به جایزه بزرگ دست مییابد. این مسابقه نیاز به فعالیتهای بدنی بسیاری دارد و به همین دلیل سازندگان قصد دارند در انتخاب چهرههای خاص ورزشی، هنری و سینمایی افرادی را دعوت کنند که علاوه بر محبوبیت، از قوای جسمانی و ورزشی بالایی برخوردار باشند.
ورژن ایرانی «سوروایور» دارای یک فیلمنامه متنوع و ایرانیزه است که با بهرهگیری از فرهنگ و تمدن ایرانی و مطابق سلیقه مخاطب ایرانی خواهد بود.
اجرای «بازمانده» بر عهده یکی از ستارگان پرطرفدار سینما قرار دارد که قرار است نام وی تا قبل از پخش قسمت اول، رسانهای شود.
سایر عوامل اصلی این پروژه عبارت هستند از: مشاور تهیهکننده: محمد آفریده، مدیر تولید: مجید بذرپاچ، طراح صحنه: بابک صالح، طراح لباس: یامور جهاندیده و مشاور رسانهای: امین اعتمادیمجد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- هیات داوران مسابقه ملی «سینماحقیقت» ۱۹ معرفی شدند
- توقیف سکوی پخش «بازمانده» پس از انتشار ویدیوی بدون مجوز
- سیامک انصاری مجری «بازمانده» شد
- سینمای مستند، رسانه ای اثرگذار اما مظلوم
- فیلم کمال تبریزی در جشنواره شانگهای به نمایش درمیآید
- با خدا می رقصم/ یادداشت محمد آفریده درباره هوشنگ میرزایی
- «دستانداز» کمال تبریزی در صف اکران
- گزارشی از چگونگی ادامه مسیر تولید در سینما/ موج نو در راه است یا ورشکستگی؟
- خبرهایی از «دستانداز» به کارگردانی کمال تبریزی
- اولین تصویر از «دست انداز» کمال تبریزی منتشر شد
- محمد آفریده :حقیقتا عرصه فرهنگ به حال خود رها شده است
- موافقت شورای ساخت با سه فیلم نامه / کمال تبریزی «در کمال بیشعوری» را میسازد
- محمد آفریده مشاور کارگردانان سینمای مستند شد
- یادداشت محمد آفریده درباره عزیز الله حمید نژاد به بهانه نمایش بانوی عمارت از تلویزیون
- تصویر دیده نشده و جالبی از ابراهیم حاتمی کیا و محمد آفریده در سال ۵۸
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





