درحالی که فیلمبرداری سریال «اسپینجر» به تهیهکنندگی و کارگردانی علیرضا کریمزاده که یکی از پرهزینهترین جلوههای ویژه بصری بین پروژههای نمایش خانگی را با مدیریت هادی اسلامی دارد، به مراحل پایانی خود نزدیک میشود، از لوگوی این سریال با طراحی عرفان بهکار به همراه اولین تصویر گریم یوسف مرادیان، محمد نادری و بیتا بیگی رونمایی شد.
به گزارش سینماسینما، اسپینجر به نویسندگی مشترک آزاده محسنی و الهه میرباقری، از فروردین ۱۴۰۰ در لوکیشنهای مختلف تهران و شهریار کلید خورده است.
این مجموعه «طنز فانتزی سیاسی» روایت ۱۰۰ سال آینده ایران است که بازیگران محبوب و قدیمی ژانر کمدی در آن ایفای نقش میکنند. داستان از سال ۱۴۰۰ آغاز میشود و ماجرای اصلی آن با گره خوردن در حوادث عجیب و جالب سال ۱۵۰۰ ادامه پیدا میکند.
دیگر بازیگران اصلی سریال اسپینجر عبارتند از:
آزیتا ترکاشوند، یوسف صیادی، مهران رجبی، نیما شاهرخشاهی، رضا فیاضی، امید زندگانی، جوانه دلشاد، سلمان فرخنده، آرش نوذری، بهراد خرازی، سیاوش قاسمی، شیوا طاهری، سامان خلیلیان، بهناز طالبی، آذین فهیمی، با حضور محمدرضا هدایتی و رضا شفیعیجم، هنرمندی یوسف تیموری، نقشآفرینی حمیدرضا هدایتی و نگین صدقگویا»، و با معرفی پارسا شیراز.
برخی دیگر از عوامل اصلی مجموعه عبارتند از:
مدیر تولید و جانشین تهیهکننده: سیدمحمدرضا وزیری، مشاور تولید: بهروز حسینزاده، مدیر فیلمبرداری: مجید طرقی، مدیر برنامهریزی: مهدی توکلی، دستیار اول کارگردان: مسعود قدسی، طراح صحنه و لباس: مجید علیاسلام، مدیر چهرهپردازی: رسول سیدعربی، مدیر صدابرداری: وحید رضویان، مدیر تبلیغات و رسانه: فرنوش آباء، گرافیست: شایان شفابخش، طراح لوگو: عرفان بهکار، موشن گرافیست: آروتین داوتیان، فیلمبردار: ایمان تقیبخشی، منشی صحنه: نازنین اعتماد، مدیر صحنه: امیر پیوندی، دستیار لباس: سیمین محمدی، عکاس: مجید محبوبیراد، فیلمبردار پشت صحنه: امینحمیدی، مدیر تدارکات: رضا دهقان، امور مالی: ابراهیم تفرشی و مدیر اجرایی: فائزه فرهادیان.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پخش رئالیتیشوی «عالیجناب» به زودی در شبکه نمایش خانگی
- پشت صحنه حضور علی انصاریان در سریال «اسپینجر»
- انتشار اولین تصویر از گریم «یوسف مرادیان»، «محمد نادری» و «بیتا بیگی» در اسپینجر
- گلایه تهیهکننده و کارگردان سریال «اسپینجر» از بیتوجهی مسئولان به پروژههای در حال ضبط
- اولین زوج «اسپینجر» معرفی شدند/ «پارسا شیراز» و «آزیتا ترکاشوند» در داستان ۱۰۰ سال آینده ایران
- عوامل سریال «اسپینجر» هر دو هفته یک بار تست می دهند /هزینه هربار تست کرونا ۲۵ میلیون تومان است
- ایران در سال ۱۵۰۰ به شبکه نمایش خانگی میآید / انتشار اولین تصاویر
- چرا هنرمندان در اولویت دریافت واکسن نباشند؟
- «آزیتا ترکاشوند»، بازیگر سریال «صفر بیست و یک» شد
- اکران یک فیلم جدید از چهارشنبه
- رضا شفیعی جم :با بالا و پایین بردن قیمت دلار ما را بازی می دهند
- فیلم سینمایی«آپاچی» کلید خورد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





