پس از ۳۴ سال فعالیت هنری و بازی در دهها فیلم، آدام سندلر با یک فیلم جدید بهترین نقدهای خودش را گرفت.
به گزارش سینماسینما، جدیدترین فیلم آدام سندلر با عنوان «تو خیلی هم به مراسم تکلیف من دعوت نشدهای» نتفلیکس بهترین نقد را در میان فیلمهای این بازیگر در سایت راتن تومیتوز کسب کرد.
این فیلم که جدیدترین فیلم این بازیگر در طول ۳۴ سال فعالیت هنری و یک کمدی نوجوانانه است که پخش آن از جمعه در نتفلیکس آغاز شد، موفق شد تا امتیاز ۹۶ درصد را در سایت روتن تومیتوز کسب کند.
این امتیاز بالاتر از «زرنگبازی» ۲۰۲۲ با امتیاز ۹۳ درصد و «داستانهای میروویتس» سال ۲۰۱۷ با امتیاز ۹۱ درصد و «جواهرات تراش نخورده» سال ۲۰۱۹ با امتیاز ۹۱ درصد قرار گرفت. البته این احتمال وجود دارد که نقدهای منفی جدید بتواند رتبهبندی این فیلم را در آینده تغییر دهد.
سندلر نقش نسبتا کوچکی در این فیلم دارد، اما تهیه کننده فیلم است و دختران نوجوانش، سانی و سادی در کنار پدرشان بازی کردهاند.
منتقد هالیوود ریپورتر هم درباره این فیلم نوشت: خویشاوندی نمایش داده شده در این فیلم فضایی شیرین و مفرح خلق کرده که کاملا مناسب مخاطبان جوانتر است و به بهترین شکل با دردسرهای شخصیت اصلی فیلم ارتباط برقرار میکند.
این فیلم که با اقتباس از رمان جوانانه فیونا روزنبلوم ساخته شده درباره ۲ دوست صمیمی یعنی استیسی (سانی سندلر) و لیدیا (سامانتا لورین) است که مدتهاست در رویای برگزاری جشن تکلیف خودشان هستند، اما نقشههای بینقص آنها به طرز خندهداری به هم میریزد.
فیلم به کارگردانی سامی کوهن بر مبنای فیلمنامه آلیسون پک ساخته شده است.
این پروژه جدیدترین پروژه از قرارداد ۲۵۰ میلیون دلاری سندلر با نتفلیکس است. وی تاکنون ۸ عنوان برای این سرویس استریم تولید کرده که همه جور فیلمی از یک وسترن کمدی تا فیلم نوجوانانه و ورزشی را دربرمیگیرد.
منبع: مهر به نقل از هالیوود ریپورتر

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آدام سندلر و جورج کلونی در فیلمی از بامباک همبازی میشوند
- برد پیت و آدام سندلر بازیگر فیلم بعدی نوآ بامباک میشوند
- آدام سندلر از جشنواره گاتهام جایزه میگیرد/ ادای احترام به بازیگر
- کمدینی که بسکتبالیست شد/ آدام سندلر از بازی در فیلم «زرنگ بازی» میگوید
- نامزدهای تمشک طلایی معرفی شدند
- نویسنده «هری پاتر» و چند بازیگر در بین پردرآمدترین چهره های سال
- آنونس فیلم کمدی «شش مرد مضحک» با بازی آدام سندلر
پربازدیدترین ها
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نگاهی به انیمیشن کوتاه «در سایه سرو»/ پیرمرد و دریا
- دربارهی فاجعه گزارش جواد خیابانی در دربی پایتخت
- «تیغ و ابریشم»/ نگاهی به سریال «ستایش»؛ لطفا به شعور مخاطب رحم کنید!
- توقیف را چه کسی در دامان فرهنگ ما گذاشت؟/ بیانیه اعتراضی کانون کارگردانان سینما در پی پخش نشدن قسمت جدید «تاسیان»
آخرین ها
- نقد «ژن زامبی»، زندگیِ از دسترفته
- ایدههای تازه برای فیلمسازی با بودجههای کم
- سعید آقاخانی و مهدی حسینینیا مقابل دوربین بهنام بهزادی میروند
- در آستانه اکران؛ تیزر و پوستر «کوکتل مولوتف» رونمایی شد
- تاثیر جالب برنامه اکنون سروش صحت بر رونق بازار کتاب
- استیج ۱۴ میزبان آثار تانیا پاکزاد میشود
- با پیشتازی نمایش موزیکال «ویولنزن روی بام»؛ نامزدهای جوایز تئاتر اولیویه معرفی شدند
- آخرین وضعیت انتشار سریال «تاسیان»
- نمایش «پیوتر اوهه»؛ سیلی نهایی بر صورت مخاطب
- کانون پرورش فکری جزییاتی از تولید انیمیشن برنده اسکار اعلام کرد
- کارگردان «ماریا» اثر جدیدش را جلوی دوربین میبرد
- ثبت یک رکورد جدید؛ Ne Zha۲ اولین انیمیشن دو میلیارد دلاری تاریخ شد
- درآمد ۲۲ هزار میلیاردی اپراتورهای اینترنتی از محل پلتفرمها
- ساخت فیلم، با دست خالی و ذهنی پر از تصویر/ یادداشت امید نجوان به بهانهی آغاز اکران آنلاین «ساموئل خاچیکیان؛ یک گفتوگو»
- نتفلیکس «صد سال تنهایی» را وفادارانه و شیوا اقتباس کرده است
- رونمایی از نشان، هویت بصری و برنامههای جدید «شبکه کتاب»
- بازگشت پیمان خازنی با «مرگ شیرین»
- نمایش فیلم کوتاه «voice» در جشنواره فیلم تصویر
- پیامهایی برای موفقیت انیمیشن ایرانی در اسکار
- آتش زنده کامکارها در شب زمستانی تهران
- معرفی برگزیدگان سیزدهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران/ شبی برای تجلیل از سعید پورصمیمی و مهدی جعفری
- کنسرت ارکسترال کامکارها / گزارش تصویری
- فرش قرمز اسکار نود و هفتم / گزارش تصویری
- به بهانه گزارش دربی توسط جواد خیابانی/ بودن یا نبودن، مسئله این است
- مراسم نود و هفتمین دوره جوایز سینمایی اسکار / گزارش تصویری
- لحظه اعلام نام انیمیشن ایرانی در اسکار ۲۰۲۵
- نگاهی به فیلم «ذرهای آرامش»/ جهان در انتظار خشکسالی
- برندگان اسکار ۲۰۲۵ اعلام شد/ انیمیشن ایرانی جایزه اسکار گرفت
- حقایقی درباره فیلم درباره الی
- نامزدهای اسکار و تصاویرشان/ در آستانه جایزه اسکار نود و هفتم