پس از ۳۴ سال فعالیت هنری و بازی در دهها فیلم، آدام سندلر با یک فیلم جدید بهترین نقدهای خودش را گرفت.
به گزارش سینماسینما، جدیدترین فیلم آدام سندلر با عنوان «تو خیلی هم به مراسم تکلیف من دعوت نشدهای» نتفلیکس بهترین نقد را در میان فیلمهای این بازیگر در سایت راتن تومیتوز کسب کرد.
این فیلم که جدیدترین فیلم این بازیگر در طول ۳۴ سال فعالیت هنری و یک کمدی نوجوانانه است که پخش آن از جمعه در نتفلیکس آغاز شد، موفق شد تا امتیاز ۹۶ درصد را در سایت روتن تومیتوز کسب کند.
این امتیاز بالاتر از «زرنگبازی» ۲۰۲۲ با امتیاز ۹۳ درصد و «داستانهای میروویتس» سال ۲۰۱۷ با امتیاز ۹۱ درصد و «جواهرات تراش نخورده» سال ۲۰۱۹ با امتیاز ۹۱ درصد قرار گرفت. البته این احتمال وجود دارد که نقدهای منفی جدید بتواند رتبهبندی این فیلم را در آینده تغییر دهد.
سندلر نقش نسبتا کوچکی در این فیلم دارد، اما تهیه کننده فیلم است و دختران نوجوانش، سانی و سادی در کنار پدرشان بازی کردهاند.
منتقد هالیوود ریپورتر هم درباره این فیلم نوشت: خویشاوندی نمایش داده شده در این فیلم فضایی شیرین و مفرح خلق کرده که کاملا مناسب مخاطبان جوانتر است و به بهترین شکل با دردسرهای شخصیت اصلی فیلم ارتباط برقرار میکند.
این فیلم که با اقتباس از رمان جوانانه فیونا روزنبلوم ساخته شده درباره ۲ دوست صمیمی یعنی استیسی (سانی سندلر) و لیدیا (سامانتا لورین) است که مدتهاست در رویای برگزاری جشن تکلیف خودشان هستند، اما نقشههای بینقص آنها به طرز خندهداری به هم میریزد.
فیلم به کارگردانی سامی کوهن بر مبنای فیلمنامه آلیسون پک ساخته شده است.
این پروژه جدیدترین پروژه از قرارداد ۲۵۰ میلیون دلاری سندلر با نتفلیکس است. وی تاکنون ۸ عنوان برای این سرویس استریم تولید کرده که همه جور فیلمی از یک وسترن کمدی تا فیلم نوجوانانه و ورزشی را دربرمیگیرد.
منبع: مهر به نقل از هالیوود ریپورتر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- هشتاد و دومین جشنواره فیلم ونیز؛ استقبال تماشاگران از فیلم آدام سندلر و جورج کلونی
- آدام سندلر و جورج کلونی در فیلمی از بامباک همبازی میشوند
- برد پیت و آدام سندلر بازیگر فیلم بعدی نوآ بامباک میشوند
- آدام سندلر از جشنواره گاتهام جایزه میگیرد/ ادای احترام به بازیگر
- کمدینی که بسکتبالیست شد/ آدام سندلر از بازی در فیلم «زرنگ بازی» میگوید
- نامزدهای تمشک طلایی معرفی شدند
- نویسنده «هری پاتر» و چند بازیگر در بین پردرآمدترین چهره های سال
- آنونس فیلم کمدی «شش مرد مضحک» با بازی آدام سندلر
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





