انجمن منتقدان فیلم لس آنجلس (LAFCA) با اعلام برندگان، فیلم «آنورا» را به عنوان بهترین فیلم سال ۲۰۲۴ انتخاب کرد.
به گزارش سینماسینما، کمدی رمانتیک «آنورا» ساخته شان بیکر و برنده نخل طلای کن، در جوایز سالانه انجمن منتقدان لسآنجلس به عنوان بهترین فیلم انتخاب شد و در بخش بهترین بازیگر نقش اول نیز مایکی مدیسون برای بازی در این فیلم به همراه ماریان ژان باپتیست برای فیلم «حقایق سخت» به صورت مشترک برنده جایزه شدند.
در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل نیز یورا بوریسوف برای فیلم «آنورا» و کیران کالکین برای فیلم «یک درد واقعی» برنده شدند در حالی که جایزه بهترین کارگردانی جوایز سالانه انجمن منتقدان لس آنجلس به محمد رسولاُف برای فیلم «دانه انجیر معابد» رسید و شان بیکر کارگردان «آنورا» در رتبه دوم قرار گرفت.
جایزه بهترین فیلمنامه نیز جسی آیزنبرگ برای فیلم «درد واقعی» رسید و جومو فری نیز برنده بهترین فیلمبرداری سال برای فیلم «پسران نیکل» شد.
جایزه بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان هم به «همه آنچه به عنوان نور تصور میکنیم» رسید که در شگفتی توسط کمیته اسکار سینمای هند رد شد.
به گزارش ورایتی، فیلم «بروتالیست» که توسط منتقدان نیویورکی به عنوان بهترین فیلم انتخاب شده بود، در بخش بهترین فیلم در رتبه دوم قرار گرفت.
فهرست برندگان انجمن منتقدان فیلم لسآنجلس:
بهترین فیلم: آنورا
رتبه دوم: بروتالیست
بهترین کارگردان: محمد رسول اف، دانه انجیر معابد
رتبه دوم: شان بیکر، آنورا
بهترین نقش اول: ماریان ژان باپتیست (حقایق سخت) و مایکی مدیسون (آنورا)
رتبه دوم: دمی مور (ماده) و فرناندا تورس (من هنوز اینجا هستم)
بهترین نقش مکمل: یورا بوریسف (آنورا) و کیران کالکین (یک درد واقعی)
رتبه دوم: کلارنس مکلین (سینگ سینگ) و آدام پیرسون (مردی متفاوت)
بهترین فیلمنامه: جسی آیزنبرگ (یک درد واقعی)
رتبه دوم: شان بیکر (آنورا)
بهترین فیلمبرداری: جومو فری (پسران نیکل)
رتبه دوم: لول کرولی (بروتالیست)
بهترین طراحی تولید: جودی بکر (بروتالیست)
رتبه دوم: آدام استوکهاوزن (بلیتز)
بهترین تدوین: پسران نیکل
بهترین موسیقی متن: ترنت رزنور و آتیکوس راس (چلنجرز)
رتبه دوم: ایکو ایشیباشی (شیطان وجود ندارد)
بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان: همه ما به عنوان نور تصور می کنیم
رتبه دوم: دانه انجیر معابد
بهترین فیلم مستند/غیر داستانی: نه سرزمین دیگری
رتبه دوم: داهومی
بهترین انیمیشن: جریان
رتبه دوم: مرغ برای لیندا
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پس از کسب جایزه بهترین بازیگر زن در اسکار ۲۰۲۵/ پیام مایکی مدیسون ستاره «آنورا»، به دمی مور: «عاشقشم»
- دشواریهای سینمای مستقل از دید کارگردان «آنورا»
- با پیشتازی «آنورا» در جوایز؛ برندگان جوایز اسپریت معرفی شدند
- برگزیدگان بفتا ۲۰۲۵ اعلام شد
- «شوگان» بیشترین جایزه را گرفت؛ اعلام برندگان انجمن نویسندگان آمریکا
- اعلام برندگان جوایز انتخاب منتقدان؛ «آنورا» بهترین فیلم ۲۰۲۵ شد
- برای دریافت اسکار ۲۰۲۵؛ انجمن نویسندگان نامزدهای بهترین فیلمنامه را معرفی کرد
- معرفی نامزدهای جوایز ۲۰۲۵ انجمن کارگردانان آمریکا
- فیلم رسولاف میان بهترین فیلمهای غیرانگلیسی/ اعلام برندگان انجمن ملی منتقدان فیلم آمریکا
- برآیندی از نظرسنجیهای مختلف؛ بهترین فیلمهای ۲۰۲۴ به انتخاب بیش از ۴۰۰ منتقد
- با نظرسنجی از ۱۷۷ منتقد فیلم؛ نشریه ایندی وایر برترینهای سال ۲۰۲۴ سینما را معرفی کرد
- نخل طلا، خون تازه به سینمای تازه نفس آمریکا داد/ یادداشت محمد حقیقت از کن
- برگزیدگان جشنواره فیلم کن معرفی شدند/ نخل طلا به «آنورا» تعلق گرفت
- منتقدان لسآنجلس فیلم برگزیده سال را انتخاب کردند
- انجمن منتقدان فیلم لسآنجلس برگزیدگان خود را معرفی کرد
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





