اکران فیلم جدید تارانتینو که با بازی برد پیت و لئوناردو دیکاپریو ساخته میشود، اندکی جلوتر شروع میشود تا از تعطیلات تابستانی بیشترین بهره را ببرد.
به گزارش سینماسینما،به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو در عین حال که در پنجاهمین سال کشته شدن شارون تیت اکران میشود، اندکی جلوتر از تاریخ اعلام شده قبلی به نمایش درمیآید تا از تعطیلات تابستانی بیشترین استفاده را ببرد.
این فیلم که درباره ماجرای چارلز مانسون و گروه پیروان وی ساخته میشود ۲ هفته جلوتر از زمانی که پیشتر اعلام شده بود راهی سینماها میشود.
در حالی که سونی پیشتر اعلام کرده بود این فیلم که با بازی لئوناردو دی کاپریو و برد پیت اکنون در دست فیلمبرداری است ۹ آگوست ۲۰۱۹ اکران میشود که دقیقا روز کشته شدن شارون تیت و دوستانش به دست فرقه مانسون است، اکنون اعلام شده فیلم دو هفته جلوتر و از ۲۶ جولای روی پردههای نقرهای میرود.
این کمپانی اعلام کرده در عین حال که بزرگداشت پنجاهمین سال به قتل رسیدن شارون تیت مد نظر آنها بوده، اما تعطیلات تابستانی نیز به این ترتیب بیشتر پوشش داده میشود.
تارانتینو فیلمنامه این فیلم را نوشته و خودش کارگردانی آن را انجام میدهد. او این فیلم را پروژهای متعلق به لس آنجلس ۱۹۶۹ و زمانی میداند که هیپیهای هالیوود در اوج بودند.
دو نقش اصلی فیلم شامل ریک دالتون که ستاره سابق فیلمهای وسترن تلویزیونی بود توسط دی کاپریو و کلیف بوت همراه طولانی مدت وی توسط برد پیت اجرا میشوند که همسایه ریک شارون تیت بود.
داکوتا فنینگ، لوک پری و دمین لوییس دیگر بازیگران فیلم هستند. امیل هرش، کلیفتون کالینز، کیت جفرسون، نیکولاس هموند، مارگوت رابی، برت رینولدز، تیموتی اولیفانت، کرت راسل، مایکل مدسن و تیم راث نیز در این فیلم بازی می کنند.
این فیلم نهمین فیلم تارانتینو و نخستین فیلم او پس از «داستان عامهپسند» است که کمپانی واینستین تهیه کننده آن نیست.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پشیمانی تارانتینو از نساختن فیلمی با بازی رابرت دنیرو
- در جشنواره بینالمللی فیلم بوربانک؛ کوئنتین تارانتینو تجلیل میشود
- تارانتینو به مایکل مدسن ادای احترام کرد
- با بازی برد پیت؛ دیوید فینچر «کلیف بوث» را کارگردانی میکند
- نسخهای ناتمام از «فورد در برابر فراری»؛ چرا همکاری برد پیت و تام کروز منتفی شد؟
- «روزی روزگاری در هالیوود۲» در نتفلیکس با کارگردانی دیوید فینچر
- به کارگردانی دیوید آیر؛ برد پیت، بازیگر و تهیه کننده یک اکشن ماجراجویی میشود
- پلیس اسپانیا اعلام کرد؛ دستگیری پنج نفر به اتهام کلاهبرداری با جعل هویت برد پیت
- اپل دستور ساخت داد؛ دنباله فیلم «گرگها» با بازی جورج کلونی و برد پیت
- فیلم برد پیت سال آینده اکران میشود/ حضور در دنیای اتومبیلرانی
- در جشنواره فیلم کلاسیک؛ جشن ۳۰ سالگی «داستان عامهپسند»/ بازیگران گرد هم آمدند
- در جشنواره سانتا باربارا؛ بردلی کوپر از دست برد پیت جایزه گرفت/ ترجیح جایزه سوپربول به اسکار
- برد پیت بازیگر فیلم جدید کوئنتین تارانتینو شد
- پل شریدر: انتخاب دی کاپریو در نقش یک احمق اشتباه بود/ «اوپنهایمر» بهترین و مهمترین فیلم قرن است
- دیوید فینچر از هالیوود خواست زودتر به کار برگردد/ سینما نمیمیرد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





