فیلم جدید ترنس مالیک که پیش از این با عنوان «بیوزن» (Weightless) معرفی شده بود، اکنون با عنوانی جدید از ۱۷ مارس (۲۷ اسفند) در سینماهای امریکای شمالی روی پرده خواهد رفت.
به گزارش سینماسینما، درام سینمایی «ترانه به ترانه» (Song to Song) به نویسندگی و کارگردانی مالیک روایتگر ماجرای دو ماجرای عشقی است که در صحنه موسیقی آستین تگزاس به یکدیگر ربط پیدا میکنند.
گروهی از مطرحترین ستارههای حال حاضر سینما شامل کریستین بیل، ناتالی پورتمن، رایان گاسلینگ، مایکل فاسبندر، رونی مارا، کیت بلانشت و بنیسیو دل تورو، بازیگران فیلم جدید کارگردان ۷۳ ساله هستند. از «ترانه به ترانه» به عنوان دنبالهای بر درام عاشقانه و تجربی «به سوی شگفتی» (To the Wonder) ساخته ۲۰۱۲ مالیک یاد میشود که با بازی بن افلک، ریچل مکآدامز و خاویر باردم روی پرده رفت.
به گزارش «ایندی وایر»، کریستین بیل در این فیلم نقش یک فیلمنامهنویس ثروتمند در حال ترقی را بازی میکند. به نوعی میتوان گفت «ترانه به ترانه» – با عنوان قبلی «بیوزن» – نخستین مراقبه مستقیم مالیک بر تلاش برای بقا در فضای خشن و بیرحم هالیوود است، آنهم در قالب هنرمندی منحصربهفرد و مستقل که باید خودش را برای دست و پنجه نرم کردن با باندهای مختلف، وکلا، مدیر برنامهها، زنان، مواد مخدر و خیلی موارد دیگر آماده کند.
خط اصلی داستان فیلم با تمرکز بر صحنه موسیقی آستین تگزاس از آهنگسازها گرفته تا ترانهسرایان و خوانندههایش به تصویر کشیده شده است. به هر حال، مثل همیشه اکران فیلمی جدید از کارگردان «درخت زندگی» بیصبری هوادارانش را به دنبال دارد و باید دید فیلمساز نامزد اسکار، اینبار با عرضه چه تصاویر و قابهایی مخاطب را بر روی صندلی سینما شگفتزده خواهد کرد.
منبع: آی سینما
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- به کارگردانی مایکل مان؛ کریستین بیل، دیکاپریو را در «مخمصه ۲» همراهی میکند
- برای فعالیتهای هنری و اجتماعی؛ کیت بلانشت، یک جایزه تاریخی مهم میگیرد
- بازیگرانی که بدنشان را وقف سینما کردند/ سینما یا قربانگاه؟
- رسولاف در لیست فیلمسازان «دور از وطنِ» جشنوارهٔ روتردام
- نگرانی خانواده از تصمیم کیت بلانشت/ آیا برنده دو اسکار از بازیگری خداحافظی میکند؟
- پس از جنجال حرفهای مدیر جشنواره کمرایمیج؛ استیو مک کوئین رفت/ کیت بلانشت ماند
- در نقش یک جن سلطنتی؛ دستمزد کیت بلانشت برای «ارباب حلقهها» ساندویچ رایگان بود
- کیت بلانشت رئیس هیات داوران کمرا ایمیج ۲۰۲۴ شد
- فیلم ترنس مالیک به جشنواره کن نرسید/ لیلا حاتمی با مریم مجدلیه به ونیز میرود؟
- با ۸ و نیم دور چرخیدن دور خود؛ فیلم رایان گاسلینگ رکورد گینس را شکست/ برای تعداد معلق خوردن ماشین
- لیلا حاتمی در فیلم سینماگر سرشناس آمریکایی
- اعتصاب گریبان لوکارنو را گرفت/ مذاکره با کیت بلانشت ادامه دارد
- «زندگی پنهان» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
- زمان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی جشنواره کن اعلام شد/ لیست احتمالی فیلمها
- پس از ۲۳۰ روز فیلمبرداری؛ آلفونسو کوارون «سلب مسئولیت» را تمام کرد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





