تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۶:۴۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 161784

آلخاندرو ایناریتو فیلمبرداری فیلم تازه‌اش «باردو» را کامل کرد.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، فیلمبرداری «باردو» (وقایع نگاری نادرست مشتی حقایق) ساخته آلخاندرو ایناریتو که توسط داریوش خنجی انجام شده در مکزیکوسیتی تمام شد.

در حالی که از این پروژه به عنوان یک کمدی نوستالژیک یاد شده گفته شده داستانش در برابر یک سفر حماسی و درباره یک روزنامه‌نگار و مستندساز مشهور مکزیکی است که به سرزمین مادری‌اش برمی‌گردد و با طرح سوال‌هایی درباره روابط خانوادگی و هویت، از خاطرات و حماقت‌هایش در کنار واقعیت فعلی و گذشته مکانی که خانه‌اش می‌نامد پرده برمی‌دارد. دانیل خیمنز کاچو و گراسیلدا سیسیلیانی در این فیلم بازی کرده‌اند.

از این فیلم پیشتر با عنوان «لیمبو» یا «برزخ» یاد شده بود.

دو دهه پس از آنکه ایناریتو «عشق سگی» را در مکزیک فیلمبرداری کرد، وی بار دیگر با این فیلم به زادگاهش بازگشته و همه فیلم جدیدش را در کشورش تولید می‌کند.

علاوه بر کارگردانی، ایناریتو از نویسندگان فیلمنامه هم هست و برای نوشتن آن با نیکولاس جیاکوبون همکاری کرده است. وی پیشتر با وی در «زیبا» و «بردمن» همکاری کرده بود.

از فیلم‌های پیشین ایناریتو می‌توان از «بابل» و «۲۱ گرم» یاد کرد. وی دو سال پشت سر هم برای «بردمن» در سال ۲۰۱۴ و برای «بازگشته از گور» در سال ۲۰۱۵ اسکار بهترین کارگردانی را دریافت کرد و یک اسکار هم برای بهترین فیلمنامه اوریجینال برای «بردمن» در کارنامه دارد.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها