تاریخ انتشار:۱۴۰۳/۰۴/۰۸ - ۲۱:۱۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 198133

فیلمبرداری «مادران جوان» فیلم جدید ژان پیر و لوک داردن در ماه آگوست (مرداد) شروع می شود.

به گزارش سینماسینما، در حالی که انتخاب بازیگران فیلم بعدی برادران داردن با عنوان «مادران جوان» انجام شده، تولید آن به زودی و در ماه آگوست (مرداد) شروع می‌شود و از حالا می‌توان پیش‌بینی کرد که در جشنواره کن ۲۰۲۵ حضور داشته باشد.

داستان این فیلم درباره جسیکا، پرلا، جولی، نایما و آریان است. آنها ساکنان پناهگاهی برای مادران جوان هستند، مادرانی که همگی در شرایط سختی بزرگ شده‌اند و برای به دست آوردن زندگی بهتر برای خود و فرزندانشان تلاش می‌کنند.

به احتمال زیاد «مادران جوان» نیز یک درام اجتماعی-رئالیستی دیگر از برادران داردن خواهد بود که در زادگاه آنها بلژیک اتفاق می‌افتد. آنها احتمالاً بازیگران غیرحرفه‌ای را انتخاب کرده‌اند و گفته می‌شود نقش اصلی را یک دختر ۱۹ ساله برعهده دارد.

داردن‌ها برای فیلم‌هایشان ۲ بار برنده نخل طلا شده‌اند؛ یک بار برای «روزتا» در سال ۱۹۹۹ و یک بار برای «بچه» در سال ۲۰۰۵. از دیگر فیلم‌های برجسته آن‌ها می‌توان به «دو روز، یک شب»، «بچه‌ای با دوچرخه» و «پسر» اشاره کرد.

جدیدترین فیلم آنها «توری و لوکیتا» نقدهای خوبی گرفت و آنقدر جذاب بود که حتی توجه مارتین اسکورسیزی را به خود جلب کرد و موجب شد تا در نامه‌ای به ورایتی به تحسین آخرین کار آنها بپردازد. وی نوشت: «توری و لوکیتا» یکی از ویرانگرترین تجارب سینمایی است که پس از مدت‌ها داشته‌ام. من همیشه شیوه فیلم‌سازی ژان پیر و لوک داردن را تحسین کرده‌ام، تسلط آن‌ها با تعهد معنوی و اخلاقی آن‌ها به شخصیت‌هایشان در هم تنیده شده است و این فیلم را به یکی از ترسناک‌ترین و همچنین یکی از بهترین فیلم‌های آنها بدل کرده است.»

منبع: مهر به نقل از ورلد آف ریل

لینک کوتاه

 

آخرین ها