کمپانی دیزنی اکران «روز قیامت» و «جنگهای مخفی» از مجموعه «انتقام جویان» مارول را تا دسامبر ۲۰۲۶ و ۲۰۲۷ به تاخیر انداخت تا با کیفیت بهتر برگردد.
به گزارش سینماسینما، «انتقامجویان» برای آمادهسازی به وقت بیشتری نیاز دارد. دیزنی اعلام کرد اکران فیلمهای مشترکش با استودیو مارول را به تعویق انداخته و به این ترتیب «انتقامجویان: روز قیامت» و «انتقامجویان: جنگهای مخفی» دیرتر از آنچه پیش از این اعلام شده بود، راهی سینماها می شوند.
«روز رستاخیز» اکنون قرار است ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ اکران شود که حدود هفت ماه از تاریخی که پیشتر اعلام شده بود، عقبتر است. به همین ترتیب فیلم دنباله «انتقامجویان: جنگهای مخفی» هم ۱۷ دسامبر ۲۰۲۷ اکران میشود در حالی که پیشتر برای اوایل این سال برنامهریزی شده بود.
دیزنی با انتشار خبر این ۲ تأخیر از سازماندهی مجدد برنامههای سینمایی خود هم خبر داد. در برنامهریزی جدید، یک پروژه «بدون عنوان مارول» که قرار بود اوایل ۲۰۲۶ اکران شود، حذف شده و ۲ تاریخ نمایش دیگر سالهای ۲۰۲۶ و ۲۰۲۷ که هر ۲ برای فیلمهای «بدون عنوان مارول» تعیین شده بودند، اکنون با فیلمهای «بدون عنوان دیزنی» جایگزین شدهاند.
به این ترتیب فیلمهایی از دنیای مارول که قرار است سال ۲۰۲۶ راهی سینماها شوند شامل «انتقامجویان: روز قیامت» و «مرد عنکبوتی: روز کاملاً جدید» خواهند بود.
در حالی که تابستان امسال «۴ شگفتانگیز: اولین قدمها» اکران میشود و چهارمین قسمت «مرد عنکبوتی» تام هالند تابستان ۲۰۲۶ راهی سینماها میشود، فاصله بیش از یک ساله بین ۲ نمایش مارولی ایجاد خواهد شد و در این فاصله فیلم دیگری از این کمپانی در سینماها نخواهد بود، که کمی بعید است.
دیزنی البته چند فیلم بدون عنوان مارولی را برای سال ۲۰۲۸ در نظر گرفته، هرچند از «جنگ زرهها» و «تیغه» که مارول پیشتر برای این سال در نظر گرفته بود، نامی نبرده است.
کاهش قابل توجه فیلمهای سینمایی مارول با استراتژی جدید باب ایگر مدیرعامل دیزنی، درباره فیلمهای ابرقهرمانی این شرکت هماهنگی دارد. نظر ایگر این است که مارول کمی تمرکز خود را از دست داده و بهتر است با کمی ادغام و تمرکز بیشتر مارول بر فیلمهایش، کیفیت بهتر شود.
«روز رستاخیز» و «جنگهای مخفی» هر ۲ از تولیدات عظیم استودیو مارول هستند که بازگشت رابرت داونی جونیور در دنیای سینمایی مارول با آن رقم خواهد خورد.
منبع: خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آیا دنزل واشینگتن بازمیگردد؟/ دنباله «جزر و مد سرخ» ساخته میشود
- هتتریک دیزنی در ۲۰۲۴/ فروش «موآنا ۲» از مرز یک میلیارد دلار گذشت
- انیمیشنی درباره لیونل مسی؛ پخش «مسی و غولها» از تلویزیون دیزنی
- با فرارسیدن سال ۲۰۲۴؛ از امروز میکی ماوس متعلق به همه میشود/ تملک عمومی پس از ۹۵ سال
- رکورد تاریخی انیمیشن دیزنی در ۲۴ ساعت
- باب کرانستون سخنرانی کرد؛ بازیگران علیه «دیزنی»/ اجازه نمیدهیم رباتها جایگزین ما شوند!
- شکست دیزنی در چین/ عدم استقبال از «پری دریایی کوچولو» در دومین بازار بزرگ سینمای جهان
- دیزنی ۱۰۰ سالگیاش را جشن میگیرد/ آغاز دومین قرن خلق جادو
- سناریوی سریال سازی دیزنی به «جنگ ستارگان» رسید
- دیزنی، مالکیت انحصاری «میکی ماوس» را از دست میدهد
- برای تکرار نقش جک اسپارو؛ شایعه توافق جانی دپ با دیزنی رد شد/ مذاکره برای برگشت در کار نیست
- نتفلیکس و ادامه بحران کاهش ارزش سهام/ دور دوم اخراجها شروع شد!
- بزم رنگ و آواز و افسون
- یک بازیگر سوئدی: سرمایهدارها حیات سینمای مستقل و کوچک را به خطر میاندازند
- دیزنی ریسک کرد/ نمایش اختصاصی فیلم جدید رایان رینولدز در سینماها
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





