فیلم جدید رایان رینولدز همزمان با اکران در سینماها در سرویس عرضه آنلاین در دسترس نخواهد بود.
به گزارش سینماسینما به نقل از ددلاین، بعد از اینکه اسکارلت جوهانسون ستاره فیلم «بلک ویدو» یا «بیوه سیاه» به انتقاد از سیاستهای دیزنی پرداخت، این شرکت حالا با فیلم «مرد آزاد» با نقشآفرینی رایان رینولدز به فرم نمایش فیلم در سینماها بدون اکران آنلاین بازگشته است.
این فیلم رمانتیک کمدی که با الهام از دنیای بازیهای رایانهای به کارگردانی شان لیوای ساخته شده، در چند ماه ابتدایی اکران فقط در سینماها روی پرده میرود و در دسترس سرویسهای استریمینگ نخواهد بود. این نخستین بار از اکتبر گذشته تا به حال است که این اتفاق میافتد. در آن زمان دیزنی چنین اکرانی را برای «مرد خالی» انجام داده بود.
«مرد آزاد» توسط شرکت قرن بیستم فاکس پیش از پاندمی ساخته شده و دیزنی بعد از خریدن این کمپانی آن را به ارث برد. البته دیزنی به این فیلم باور داشت و با نگه داشتن آن در تمام طول پاندمی، از نمایش اختصاصی آن در سرویسهای استریمینگ خودداری کرد تا بتواند آن را روی پرده اکران کند.
این شرکت اواسط آگوست را برای نمایش سینمایی فیلم انتخاب کرد چون باور داشت موج کووید ۱۹ تا این زمان میخوابد. البته قبلاً فیلم «بادیگارد آدمکش» رایان رینولدز در سال ۲۰۱۷ توانسته بود در آگوست عملکرد خیلی خوبی داشته باشد و در نهایت ۷۵.۴ میلیون دلار در آمریکا و ۱۷۶.۶ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخته بود.
دنباله آن فیلم در اواسط ژوئن امسال اکران شد و توانست به رتبه اول باکس آفیس برسد، اما فروشش بسیار کمتر بود و در سه روز اول ۱۱.۴ میلیون دلار و در پنج روز اول ۱۶.۷ میلیون دلار فروخت. البته دیزنی معمولاً بسیار بیشتر از لاینزگیت که سازنده آن فیلمها بود خرج تبلیغات میکند که احتمالاً منجر به بهبود فروش فیلم خواهد شد.
با این حال «مرد آزاد» در زمانی از راه رسیده که نگرانیهایی در مورد گونه دلتا وجود دارد و در عین حال بچهها به زودی دوباره به مدرسه بازمیگردند. همچنین این فیلم یک پروژه اوریجینال است که همیشه میتواند چالشی در باکس آفیس ایجاد کند.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آیا دنزل واشینگتن بازمیگردد؟/ دنباله «جزر و مد سرخ» ساخته میشود
- تجدید دیزنی در فیلمهای مارولی؛ اکران «انتقامجویان» به تعویق افتاد
- هتتریک دیزنی در ۲۰۲۴/ فروش «موآنا ۲» از مرز یک میلیارد دلار گذشت
- انیمیشنی درباره لیونل مسی؛ پخش «مسی و غولها» از تلویزیون دیزنی
- رایان رینولدز و هیو جکمن در یک فیلم غیرمارولی همراه میشوند
- با فرارسیدن سال ۲۰۲۴؛ از امروز میکی ماوس متعلق به همه میشود/ تملک عمومی پس از ۹۵ سال
- رکورد تاریخی انیمیشن دیزنی در ۲۴ ساعت
- کمکهای میلیون دلاری بازیگران هالیوود به اعتصابکنندگان/ از مریل استریپ تا جورج کلونی
- باب کرانستون سخنرانی کرد؛ بازیگران علیه «دیزنی»/ اجازه نمیدهیم رباتها جایگزین ما شوند!
- شکست دیزنی در چین/ عدم استقبال از «پری دریایی کوچولو» در دومین بازار بزرگ سینمای جهان
- دیزنی ۱۰۰ سالگیاش را جشن میگیرد/ آغاز دومین قرن خلق جادو
- سناریوی سریال سازی دیزنی به «جنگ ستارگان» رسید
- دیزنی، مالکیت انحصاری «میکی ماوس» را از دست میدهد
- برای تکرار نقش جک اسپارو؛ شایعه توافق جانی دپ با دیزنی رد شد/ مذاکره برای برگشت در کار نیست
- نتفلیکس و ادامه بحران کاهش ارزش سهام/ دور دوم اخراجها شروع شد!
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





