جایگاه «تام کروز» به عنوان یک فرد جسور هالیوود و ناجی سینما به حدی قدرتمند شده که معمولا تفکیک افسانههای مربوط به او از چهره واقعیاش کار دشواری است.
به گزارش سینماسینما، این بازیگر ۶۱ ساله به ندرت درباره زندگی شخصی خود صحبت میکند و ترجیح میدهد در مورد بدلکاریهای مرگبار خود و اشتیاق خود به اکرانهای سینمایی حرف بزند، اما این موضوع باعث نشده که شایعاتی در مورد کمالگرایی و رفتارهای تهاجمی او منتشر نشود.
یکی از عجیبترین باروهایی که در طول سالها درباره «کروز» پدیدار شد، این ایده بود که او اعضای گروه بازیگران و عوامل فیلم را از تماس چشمی با او در صحنه فیلمبرداری منع میکند. اما او در گفتوگویی که با «کریستفور مککوری» کارگردان و «سایمون پگ» بازیگر قسمت جدید فیلم «ماموریت غیرممکن» داشته و در مجله تایمز منتشر شده این ادعا را رد کرده است.
در این مطلب، «مککواری» کارگردان «ماموریت: غیرممکن – روزشمار مرگ قسمت اول»، از «کروز» میخواهد تا عجیبترین داستانی را که درباره خودش در هالیوود شنیده به اشتراک بگذارد و کروز پاسخ داد که او همواره از این ایده غلط مبهوت شده است که «مردم اجازه ندارند به چشمان من نگاه کنند».
«سایمون پگ» با اشاره به این که «تام کروز» عادیتر از آن چیزی است که شخصیت او ممکن است نشان دهد، گفت: من توانستهام از تمام باورهای عجیب و غریبی که او را احاطه کرده است عبور کنم. از یک طرف او تام کروز و ستارهای است که همه میخواهند درباره او بدانند و از طرف دیگر، او یک انسان است. من دوست دارم با او عادی باشم».
«پگ» با اشاره به عصبانیت شدید «تام کروز» در سال ۲۰۲۰ در حین ساخت فیلم «ماموریت غیرممکن» که در آن عوامل فیلم را به دلیل رعایت نکردن پروتکلهای کووید به شدن مورد سرزنش قرار داد، گفت: «در حالی که ویدیو مملو از ناسزای کروز به بیرون درز کرد و بخشی از شخصیت او که عموم مردم به ندرت میبینند، فاش شد، اما تعهد او به ایمنی کووید در اوج بحران کرونا و زنده نگه داشتن تولیدات در طول یک بیماری همهگیر با استقبال خوبی در صنعت سینما مواجه شد. هر چیزی که تام از نظر شغلی به آن اهمیت میدهد، به دلیل خطر همهگیری بود. برای او این خطر وجود داشت که این ویروس بتواند سینما را از روی زمین محو کند».
فیلم «ماموریت غیرممکن-روزشمار مرگ قسمت اول» قرار است از جمعه ۱۴ جولای در سینماها اکران شود. این فیلم دنباله وقایع قسمت ششم «ماموریت غیرممکن: فال اوت» را دنبال میکند، جایی که اتان هانت (تام کروز) و دیگر ماموران مخفی جهان را از یک آخرالزمان هستهای نجات دادند. قسمت ششم از سری فیلمهای «ماموریت غیرممکن» در سال ۲۰۱۸، پردرآمدترین فیلم در این سری فیلم بود که نزدیک به ۸۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی کسب کرد.
در این فیلم جدید «کروز» یک بار دیگر در کنار «وینگ ریمز»، «سایمون پگ»، «ربکا فرگوسن»، «هنری چرنی» و «ونسا کربی» ایفای نقش میکند. از تازهواردان قسمت هفتم نیز میتوان به «هیلی آتول»، «پوم کلمنتیف»، «کری الوز»، «راب دیلینی»، «ایندیرا وارما»، «شی ویگام»، «مارک گاتیس»، «اسای مورالس» و «چارلز پارنل» اشاره کرد.
این فیلم در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۱ اکران شود اما نمایش آن چند بار به تعویق افتاد و نخستین نمایش این فیلم در ایتالیا با بازخوردهای مثبتی همراه شده است و منتقدان این فیلم را یکی از موفقترین قسمتهای این مجموعه، اثری جذاب و عالی توصیف کردند.
منبع: ایسنا به نقل از ایندیوایر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- جوایز Governors ۲۰۲۵ اهدا شد/ اسپیلبرگ خطاب به پناهی: لطفاً همچنان به فیلمسازی ادامه دهید
- با امتناع برادران وارنر؛ ساخت فیلمی بازی تام کروز لغو شد
- نسخهای ناتمام از «فورد در برابر فراری»؛ چرا همکاری برد پیت و تام کروز منتفی شد؟
- ۱۶ پرش با چتر نجات شعلهور؛ تام کروز رکورد گینس را شکست
- اکران «ماموریت غیرممکنِ» جدید از جمعه/ تام کروز: تا ۱۰۰ سالگی ادامه میدهم
- بازگشت تام کروز به جشنواره فیلم کن
- برای دستاوردهای یک دهه فعالیت حرفهای؛ بالاترین تجلیل سینمایی بریتانیا از تام کروز
- با رونمایی احتمالی فیلم در جشنواره کن؛ تام کروز با «ماموریت غیرممکن» خداحافظی میکند
- با بازی تام کروز؛ فیلم بعدی ایناریتو ۲ سال دیگر اکران میشود
- تریلر قسمت هشتم منتشر شد؛ «مامویت غیرممکن» با تام کروز پایان مییابد؟
- فیلم ایناریتو با بازی تام کروز در بریتانیا ساخته میشود
- در گوشه و کنار المپیک پاریس چه گذشت؟/ از ۴۵۰۰۰ داوطلب تا اجرای ویژه تام کروز + ویدیو
- تام کروز در فیلم جدید ایناریتو بازی میکند
- تام کروز با «تاپ گان ۳» بازمیگردد
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





