چند ماه پس از مرگ ناگهانی «شارلبی دین» بازیگر فیلم برنده نخل طلای «مثلث غم»، علت درگذشت این بازیگر ۳۲ ساله اعلام شد.
به گزارش سینماسینما، «شارلبی دین» بازیگر اهل آفریقای جنوبی فیلم برنده نخل طلای کن «مثلث غم» و همینطور سریال «صاعقه سیاه» روز دوشنبه، ۲۹ آگوست در شهر نیویورک بر اثر یک بیماری ناگهانی به صورت غیرمنتظره درگذشت.
سخنگوی دفتر معاینه پزشکی شهر نیویورک اخیرا تایید کرده که این بازیگر و مدل بر اثر سِپسیس باکتریایی درگذشته است. سپسیس باکتریایی پس از آلوده شدن او به باکتری موسوم به «Capnocytophaga» ایجاد شده است که طبق اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، این باکتری معمولاً در دهان افراد، سگها و گربهها یافت میشود، اما تحت شرایط خاصی میتواند باعث عفونت شود اما در مقطع کنونی مشخص نیست که چه چیزی عامل عفونت در بدن این بازیگر بوده است.
«شارلبی دین» تا پیش از ایفای نقش مقابل «هریس دیکینسون» و «وودی هارلسون» در فیلم معروف «مثلث غم» ساخته «روبن اوستلوند»، بیشتر برای بازی در دو فصل سریال «صاعقه سیاه» که بر اساس کتاب های کامیک ساخته شده است، شناخته میشد.
«مسابقه مرگ ۳: دوزخ» و «خون در آب» از دیگر آثار این بازیگر هستند.
منبع: ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ماجرای پرواز پرچالش از انگلستان به استرالیا/ اثر جدید کارگردان برگزیده کن مقابل دوربین رفت
- رخشان بنیاعتماد و روبن اوستلوند در مجمع سرمایهگذاران بازار فیلم کن
- کیانو ریوز در فیلم جدید روبن اوستلوند بازی میکند
- «باربی» کن را هم گرفت/ گرتا گرویگ رئیس داوران جشنواره ۲۰۲۴ شد
- هیات داوران بخش مسابقه اصلی جشنواره کن معرفی شدند
- پایان رایگیری اسکار ۲۰۲۳
- رئیس داوران جشنواره فیلم کن معرفی شد
- جذابیتهای پنهان نیازهای اساسی/ نگاهی به فیلم «مثلث غم»
- معرفی نامزدهای اولیه جوایز بفتا ۲۰۲۳/ پیشتازی «در جبهه غرب خبری نیست»
- بزرگترین شکستهای تجاری سینما در سال ۲۰۲۲
- پیشبینی آخر سال برای اسکار ۲۰۲۳
- «مثلث غم» برنده بزرگ جوایز فیلم اروپا ۲۰۲۲ شد/ کسب ۴ جایزه اصلی
- الیور استون رئیس داوران جشنواره عربستان شد/ یک فیلم ایرانی در رقابت
- سینماسینما- گزارشی از اولین روز جشنواره فیلم تورنتو/ آغاز با «مثلث اندوه»؛ متاثر از مرگ بازیگر
- روبن اوستلوند «سیستم سرگرمی خراب است» را میسازد
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





