تاد فیلیپس با انشتار پُستی در اینستاگرام ضمن تائید ساخت دنباله فیلم سینمایی موفق «جوکر» از عنوان این فیلم رونمایی کرد.
به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، تاد فیلیپس همچون قسمت اول این فیلم در کنار اسکات سیلور نگارش فیلمنامه دنباله «جوکر» را بر عهده دارد و عنوان کامل آن نیز «جوکز: جنون مشترک» خواهد بود.
این کارگردان همچنین تصویری از واکین فینیکس بازیگر نقش اصلی جوکر در حال خواندن فیلمنامه قسمت دوم این فیلم منتشر کرد.

در فیلم اصلی «جوکر»، تاد فیلیپس شخصیت شرور نمادین بتمن را در قالب یک شخصیت ضدقهرمان در مورد یک کمدین مبارز و دلقک پاره وقت به نام «آرتور فلک» که پس از خشونت تکان دهنده در شهر گاتهام تبدیل به یک قهرمان مردمی می شود، روایت کرد. این فیلم تاریک با ضرب آهنگی متفاوت با فیلمهای اکشن معمولی و سینمای ابرقهرمانی، به یک فیلم پرفروش در گیشه جهانی تبدیل شد و در سال ۲۰۱۹ به فروشی بیش از یک میلیارد دلار در سرتاسر جهان دست یافت، در حالی که بودجه ساخت آن تنها ۷۰ میلیون دلار بود.
«جوکر» همچنین در ۱۲ شاخه جوایز آکادمی اسکار از جمله بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه اقتباسی نامزد اسکار شد و در نهایت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد (واکین فینیکس) و بهترین موسیقی متن (هیلدور گودنادوتیر) را کسب کرد.
در حالی که تاد فیلیپس هیچ جزئیات داستانی درباره فیلم جدید «جوکر» را در پست اینستاگرام خود به اشتراک نگذاشته، اما عنوان فیلم «folie à deux» که «جنون مشترک» ترجمه شده، اطلاعاتی درباره فیلم فاش میکند که میتواند به استقبال گسترده از شرارت شخصیت «آرتور فلک» در گاتهام سیتی در فیلم اول اشاره داشته باشد اما همچنین میتواند نشان دهد که دنباله فیلیپس تفسیر خاصی از شریک اصلی جوکر در زندگی، جنایت و جنون ارائه می دهد، «هارلی کویین» که در دیگر اقتباسهای کمپانی دیسی نقش آن توسط مارگو رابی ایفا شده است.
منبع: ایسنا به نقل از ورایتی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پیش درآمد «یازده یار اوشن» ساخته میشود؛ مذاکره بردلی کوپر برای بازی در کنار مارگو رابی
- اختصاصی سینماسینما/ «ادینگتون» با فیلمبرداری داریوش خنجی به کن میرود
- تبعات کرونا و اختلافات حقوقی با برادران وارنر؛ اعلام ورشکستگی شرکت تولیدکننده فیلمهای «ماتریکس» و «جوکر»
- ناکامیهای گیشه؛ ۱۰ شکست بزرگ سینما در سال ۲۰۲۴
- شکستِ دنباله «جوکر»؟ «جوکر: جنون مشترک» به نقطه صفر رسید
- یادداشت محمد حقیقت درباره جشنواره ونیز/ آیا شاهکاری در راه است؟
- دنباله فیلم کمیک دیزنی رکورد «جوکر» را شکست/ «ددپول و ولورین» پرفروشترین فیلم تاریخ شد
- «جوکر» حریف «ددپول و ولورین» نشد
- فضای ماتمزده صداوسیما شادی را از خانه مردم دور میکند
- «باربی» سیاسی شد/ ادامه واکنشهای انتقادی به اسکار
- قهرمان دیوانهی شکست خورده/ نگاهی به فیلم «ناپلئون»
- «ناپلئون» ریدلی اسکات گیشه فرانسه را فتح کرد/ نقد منفی اثر نکرد
- برد پیت «مرد لاغر» را دوباره میسازد/ همکاری با کمپانی مارگو رابی
- «باربی»؛ فیلمی نه چندان فمینیستی
- ادیپ در تروآ/ نگاهی به فیلم «بو میترسد»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





