مدس میکلسن در کنار هریسون فورد در «ایندیانا جونز ۵» جلوی دوربین میرود.
به گزارش سینماسینما، مدس میکلسن بازیگر دانمارکی در برابر هریسون فورد و فیبی والر-بریج در ادامه فیلمهای ماجراجویی «ایندیانا جونز» بازی میکند.
وی که بازیگر فیلمهایی چون «شکار» و «یک دور دیگر» است، جدیدترین بازیگری است که به «ایندیانا جونز ۵» پیوسته است.
جیمز منگولد مسئولیت ساخت این فیلم را از استیون اسپیلبرگ که کارگردانی چهار قسمت قبلی را برعهده داشت، دریافت کرده است، اما اسپیلبرگ هنوز در این پروژه حضور دارد و در نقش تهیهکننده با کتلین کندی مدیر لوکاسفیلم، فرانک مارشال و سایمون امانوئل همکاری میکند.
هریسون فورد ۷۸ ساله نقش نمادین خود به عنوان یک باستانشناس ماجراجو را در این فیلم بار دیگر تکرار میکند و از آنجا که جزییات فیلمنامه روشن نشده معلوم نیست میکلسن در این فیلم چه نقشی خواهد داشت.
هفته پیش اعلام شده بود فیبی والر بریج از بازیگران این فیلم خواهد بود.
ساخت «ایندیانا جونز ۵» چند بار در چند سال اخیر به تأخیر افتاد و در نهایت قرار شده تا ۲۹ جولای ۲۰۲۲ و بیش از چهار دهه پس از اکران فیلم اول آن با عنوان «مهاجمان صندوق گمشده» در سال ۱۹۸۱ راهی سینماها شود. این مجموعه چهار گانه تاکنون نزدیک به ۲ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروش داشته است.
جدیدترین فیلم آن یعنی «ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه بلورین» که سال ۲۰۰۸ اکران شد با ۷۹۰ میلیون دلار در سراسر جهان پرفروشترین فیلم از این چهارگانه بود.
میکلسن نیز با بازی در چندگانههای هالیوود بیگانه نیست و در «کازینو رویال» از مجموعه «جیمز باند» و «یاغی یک» از چندگانه «جنگ ستارگان» و نیز «دکتر استرنج» از مارول همراه بوده است.
وی به تازگی جایگزین جانی دپ در قسمت سوم «جانوران شگفتانگیز ۳» شد. فیلم جدید وی «دور دیگر» نامزدی دو اسکار را کسب کرده است.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- جوایز Governors ۲۰۲۵ اهدا شد/ اسپیلبرگ خطاب به پناهی: لطفاً همچنان به فیلمسازی ادامه دهید
- پیشبینی اسکاری سردبیر هالیوود ریپورتر؛ فیلم پناهی برای اسکار چقدر شانس دارد؟
- یک اثر ایرانی دیگر در اسکار ۲۰۲۶؛ فیلم شهرام مکری نماینده تاجیکستان شد
- فیلمی درباره کشتار نانجینگ؛ چین «محکوم به حق» را به اسکار فرستاد
- بازگشت آقااسفندیار با واکنش به بیانیه هیات انتخاب کمیته اسکار
- برای شرکت در نود و هشتمین دوره؛ هند، فیلم اسکورسیزی را به اسکار معرفی کرد
- جعفر پناهی خطاب به آکادمی اسکار: انحصار دولتی در انتخابِ نماینده بخش بینالمللی را بشکنید
- گلایه حامد بهداد از کمیته انتخاب فیلم برای اسکار؛ سر «پیر پسر» را بریدید
- زنجیره بیانیهها درباره اسکار ادامه دارد؛ حمایت۸۰ سینماگر دیگر از تصمیم خانهسینما
- فیلم جعفر پناهی در راه آکادمی؛ فرانسه «یک تصادف ساده» را به اسکار فرستاد
- یورش نظامیان اسرائیلی به خانه فیلمساز برنده اسکار
- ۵ نامزد برای معرفی به اسکار اعلام شد
- خانه سینما از کمیته اسکار خارج شد؛ نقشی در این کمیته نداریم/ آرزوی موفقیت برای فیلم معرفی شده
- «آروارهها»ی اسپیلبرگ در میان صدرنشینهای گیشه
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





