تاریخ انتشار:۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۱۷:۲۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 197722

«راسل کرو» نظر خود را در مورد دنباله جدید فیلم «گلادیاتور» ساخته «ریدلی اسکات» به اشتراک گذاشت و اعتراف کرد که از ساخت این دنباله کمی ناراحت است.

به گزارش سینماسینما، این بازیگر برنده اسکار در مصاحبه‌ای جدید درباره ساخت قسمت دوم فیلم موفق «گلادیاتور» عنوان کرد: «از این واقعیت که آنها در حال ساختن یک فیلم دیگر هستند کمی ناراحتم زیرا، شخصیت من در فیلم اصلی مرده‌ است و در مورد کاری که انجام می‌شود حرفی ندارم. چیزهایی در مورد فیلم شنیده‌ام که در واقع با آن موافق نیستم، اما نمی‌توانم چیزی بگویم چون در آن جایی ندارم، باید ببینم فیلم چگونه خواهد بود».

به گزارش هالیوود ریپورتر، «راسل کرو» در فیلم «گلادیاتور» در سال ۲۰۰۰ نقش ژنرال رومی ماکسیموس را بازی کرد. این فیلم که به کارگردانی اسکات، داستان این گلادیاتور را در حالی دنبال می کند که او قصد دارد از امپراتور فاسدی که خانواده اش را به قتل رساند و او را به بردگی فرستاد، انتقام بگیرد.

در «گلادیاتور ۲» بازیگرانی چون «پل مسکال»، «پدرو پاسکال»، «دنزل واشنگتن» و «کانی نیلسن» ایفای نقش می کنند و «ریدلی اسکات»، همانند قسمت اصلی کارگردانی را با فیلمنامه‌ای از «دیوید اسکارپا» بر عهده دارد.

در قسمت اصلی فیلم «گلادیاتور»، «راسل کرو» در نقش ماکسیموس سرباز رومی که به بردگی گرفته شده بود، ظاهر شد که در تلاش برای گرفتن انتقام از کومودوس امپراتور غاصب رومی با بازی «واکین فینیکس» است. شخصیت اصلی گلادیاتور در انتهای فیلم اصلی می‌میرد و فیلم جدید با محوریت شخصیت «لوسیوس» پسر خواهر کومودوس ساخته می‌شود که به شدت تحت تاثیر شخصیت ماکسیموس قرار می‌گیرد.

«پل مسکال» که نقش اصلی لوسیوس را در این دنباله سینمایی بر عهده دارد، سال گذشته به نشریه امپایر گفت که این فیلم مطمئناً بزرگترین فیلمی است که تاکنون در آن بازی کرده است.

«مسکال» توضیح داد: «واقعاً هیجان‌زده هستم، اما دور شدن از میراث فیلم کمی دشوار است. من فکر می‌کنم که فیلمنامه این دنباله، واقعاً خوب نوشته شده و ادای احترامی به نسخه اصلی است».

«ریدلی اسکات» پس از ساخت فیلم «ناپلئون» با بازی «واکین فینیکس» در نقش «ناپلئون بناپارت»، ساخت دنباله فیلم «گلادیاتور» را در دستور کار قرار داد و این دنباله قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ روی پرده سینماها برود.

قسمت اصلی «گلادیاتور» در سال ۲۰۰۰ در مجموع به فروشی بالغ بر ۴۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی دست یافت و در ۱۱ شاخه نیز نامزد اسکار شد و در نهایت اسکار بهترین فیلم و بازیگر مرد را کسب کرد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها