کارگردان نامدار ژاپنی بار دیگر در ژاپن فیلم ساخت.
به گزارش سینماسینما، هیروکازو کورئیدا کارگردان مولف ژاپنی پس از دریافت نخل طلای جشنواره کن در سال ۲۰۱۸ برای «دلهدزدها»، یک فیلم دیگر در ژاپن ساخته است.
توزیع کننده این فیلم «گاگا» با اعلام این خبر، دیروز افزود فیلمبرداری این فیلم با عنوان «هیولا» به پایان رسیده و فیلم اکنون در مرحله پس از تولید قرار دارد.
این دومین فیلم کورئیداست که بر مبنای فیلمنامه نویسنده دیگری ساخته شده و ساکاموتو یوجی نویسنده فیلمنامه این فیلم خالق فیلمنامه فیلمهایی چون درام رمانتیک پرفروش ۲۰۲۱ «مثل یک دسته گل عاشق شدم» است.
اولین فیلم کورئیدا که بر مبنای فیلمنامه فرد دیگری غیر از خودش ساخته شد «مابوروسی» در سال ۱۹۹۵ بود که اوگیتا یوشیهیسا آن را بر مبنای رمانی از میاموتو ترو نوشته بود.
کاوامورا گنکی یکی از تهیهکنندگان این فیلم است که فیلمهای مهمی را تولید کرده و به تازگی با کورئیدا در ساخت سریال اوریجینال «ماکانای: آشپزی برای خانه مایکو» برای نتفلیکس همکاری کرده بودند. این سریال قرار است از ۱۲ ژانویه ۲۰۲۳ به نمایش درآید.
هنوز اسامی بازیگران فیلم جدید کورئیدا اعلام نشده اما فیلم قرار است ۲ ژوئن ۲۰۲۳ اکران شود و تنها یک عکس از آن انتشار یافته است.
از زمان اکران «دلهدزدها» یا «دزدان فروشگاه» کورئیدا ۲ فیلم دیگر ساخته که یکی فیلم فرانسوی «حقیقت» در سال ۲۰۱۹ با بازی کاترین دنوو و ژولیت بینوش بود و پس از آن هم فیلم کرهای «دلال» را ساخت.
فیلم ژاپنی «دلهدزدها» ۳۳ میلیون دلار در گیشههای ژاپن در سال ۲۰۱۸ فروخت.
این کارگردان سال پیش اعلام کرد صنعت فیلم ژاپن نیازمند اصلاحات و تغییرات ساختاری است. او و ۶ کارگردان دیگر با تشکیل گروهی با عنوان «انجمن داوطلبانه کارگرانهای سینما» تلاش دارند تا مشکلات این صنعت را برمبنای برنامهای که فرانسه مدتهاست در پیش گرفته، حل کنند.
منبع: مهر به نقل از ورایتی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «هیولا»؛ هیولای روایت
- نقشآفرینی خاویر باردم در فصل دوم سریال «هیولا»
- کدام فیلم صدرنشین جدول منتقدان کن شد
- هیروکازو کورئیدا با «هیولا» در کن/ یک موفقیت دیگر تکرار میشود؟
- الیور استون رئیس داوران جشنواره عربستان شد/ یک فیلم ایرانی در رقابت
- مرور فیلمهای سینمای معاصر ژاپن ادامه دارد/ «هیچکس نمیداند» در پانصدمین سینماتک خانه هنرمندان ایران
- معرفی پروژه جدید ادریس آلبا/ فیلمی دلهرهآور
- همکاری مهران مدیری با یک فروشگاه زنجیرهای/ خبرهایی از فصل پنجم «دورهمی» و فصل دوم «هیولا»
- بازیگر «هیولا» به «روزی دو میلیون» پیوست
- کارگردان «حقیقت» فیلمساز سال سینمای آسیا شد
- محبوب ترین فیلمها و سریالهای ایرانی و خارجی در فیلیمو اعلام شد : از هزارپا تا هیولا
- مروری بر بازار شبکه نمایش خانگی و ادعاهای مطرح شده /هیولا دقیقا چه چیزی را جابهجا کرد؟
- «دزدان فروشگاه» بهترین فیلم جشنوارهی ونکوور شد
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





