«ویل اسمیت» تایید کرد که دنبالهای بر فیلم علمی تخیلی «من افسانه هستم» (۲۰۰۷) میسازد و با «مایکل بی. جردن» روی فیلمنامه این پروژه کار میکند.
به گزارش سینماسینما، «اسمیت» در یک جلسه گفتگو در جشنواره بین المللی فیلم دریای سرخ در عربستان سعودی اعلام کرد که دنباله فیلم موفق «من افسانه هستم» را با همکاری «مارتین بی جردن» خواهد ساخت و در حالی که شخصیت اصلی یعنی «رابرت نویل» در پایان فیلم اول میمیرد، نسخه دی وی دی حاوی یک پایان جایگزین بود که در آن شخصیت زنده میماند و دنباله این فیلم نیز بر این اساس ساخته خواهد شد.
فیلم «من افسانه هستم» به کارگردانی «فرانسیس لارنس» و برادران وارنر در اواخر سال ۲۰۰۷ به سینما آمد و ۵۸۵ میلیون دلار در سراسر جهان شامل ۲۵۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروخت.
خبر ساخت دنباله این فیلم سینمایی برای نخستین بار در سال ۲۰۲۲ منتشر شد.
«ویل اسمیت» یکی از اولین حضورهای عمومی خود را پس از مراسم پرحاشیه اسکار ۲۰۲۲ انجام می داد، جایی که دقایقی قبل از دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم «شاه ریچارد» به «کریس راک» سیلی زد.
«اسمیت» در این باره در جشنواره فیلم دریای سرخ عربستان گفت: «آنچه در ناملایمات خود در چند سال گذشته تجربه کرده ام و باید در مورد آن واضح بگویم این است که همیشه میخواستم چیزهای خوبی را در دنیا بگذارم، همیشه میخواستم لبخند روی لب مردم بگذارم، همیشه وقف فرآیند شادی و الهام بودهام. می خواهم احساس خوبی داشته باشید، من اینجا هستم زیرا در اعماق قلبم میخواهم احساس خوبی داشته باشید».
این بازیگر ادامه داد: «در عین حال من عمیقاً انسانی هستم. بزرگترین چیزی که اتفاق افتاده این است که من عمیقا فروتن شدهام و عمیقاً الهام گرفتهام تا خود را کامل کنم. این همان چیزی است که مرحله بعدی از زندگی من خواهد بود».
منبع: ایسنا به نقل از اسکرین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- جشنواره بینالمللی دریای سرخ؛ اهدای جایزه دستاورد به مایکل کین/ نگرانی آدرین برودی از هوش مصنوعی
- نماینده اسکار تاجیکستان به عربستان میرود/ نمایش فیلم شهرام مکری در جشنواره دریای سرخ
- پیشنهاد مدیر جشنواره کن به عربستانیها
- گیشه سینمای جهان در قبضهی «پسران بد»
- جشنواره عربستانی به فیلم ایرانی جایزه داد
- سومین جشنواره دریای سرخ عربستان با «جن خوش قلب» افتتاح میشود
- «کنستانتین۲» با اعتصاب نویسندگان عقب افتاد/ کیانو ریوز در دنباله یک فیلم ترسناک
- اعتراف بازیگر «روز استقلال ۲»؛ نبودن ویل اسمیت این فیلم را نابود کرد!
- ضیافت آکادمی اسکار برگزار شد/ تام کروز ستارهی مراسم
- جایزه جشنواره عربستانی برای یک فیلم ایرانی
- الیور استون رئیس داوران جشنواره عربستان شد/ یک فیلم ایرانی در رقابت
- پس از اکران خصوصی فیلم «رهایی» صورت گرفت؛ حمایت دوستان و همکاران ویل اسمیت از اکران فیلم جدیدش
- رونمایی از تریلر فیلم جدید ویل اسمیت
- کیانو ریوز با «کنستانتین» برمیگردد/ ساخت دنباله فیلم
- طبق ادعای خودش؛ کریس راک پیشنهاد اسکار برای اجرای مراسم ۲۰۲۳ را رد کرد
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





