دیوید یاتس کارگردان سری فیلم های «هری پاتر» یک فیلم اوریجینال به تهیه کنندگی کمپانی سونی می سازد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ددلاین، دیوید یاتس با تمام شدن فیلمبرداری قسمت سوم «جانوران شگفت انگیز» به نظر می رسد قصد دارد از دنیای فیلم های هری پاتر مدتی دور شود و یک فیلم درام برای کمپانی سونی بسازد.
بنا به خبرهای رسیده، یاتس در حال مذاکره برای کارگردانی یک فیلم اوریجینال به تهیه کنندگی کمپانی سونی است که هنوز البته عنوانی برایش انتخاب نشده است. فیلمنامه این کار را ولز تاور نوشته است.
جزییات قصه این فیلم مشخص نیست، با این حال گفته می شود داستان فیلم رگه هایی از «گرگ وال استریت» اثر مارتین اسکورسیزی دارد.
این اثر کمپانی سونی دومین فیلم غیر هری پاتری دیوید یاتس در یک دهه گذشته است.
پیش بینی می شود، فیلمبرداری فیلم از بهار آینده آغاز شود.
یکی از معدود جزییات فیلم که مشخص شده این است که احتمالا برای نقش اول محوری فیلم از یک ستاره درجه یک زن استفاده شود.
یاتس یکی از مغزهای متفکر پشت فیلم های «هری پاتر» است او چهار فیلم آخر این مجموعه را کارگردانی کرده است.
منبع: صبا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- جایگاه اول برای «اسپایدرمن»؛ ۱۰۰ فیلم برتر سونی پیکچرز به مناسبت صدسالگیاش/ «جدایی» پنجم شد
- هری پاتر و یاران در سوگ پروفسور دامبلدور/ مایکل گمبون درگذشت
- صداپیشه فیلمهای «هری پاتر» درگذشت
- بازیگر «هری پاتر» درگذشت
- خالق هری پاتر به کمک هندیها آمد/ اهدای یک میلیون پوند برای مهار کرونا
- هلن مککروری بازیگر «هری پاتر» و «پیکی بلایندرز» درگذشت
- «هری پاتر» سریال میشود/ هنوز جزئیات داستان روشن نیست
- موزه تاریخ طبیعی لندن برگزار میکند/ نمایشگاهی از جانوران شگفتانگیز دنیای «هریپاتر»
- آتش به خانه «هری پاتر» افتاد!
- فیلمهای هری پاتر را نگه داشتهام با فرزندانم ببینم
- بازگشت بازیگر هری پاتر به برادوی با «طول عمر یک واقعیت»
- ورن ترویر، بازیگر هری پاتر و «آستین پاورز» درگذشت
- ساخت فیلم زندگی خالق هری پاتر
- دفاع نویسنده «هری پاتر» از «جانی دپ»
- مقایسه نویسنده «هری پاتر» با کیم کارداشیان
نظر شما
پربازدیدترین ها
- ردپای یک کارگردان مؤلف / نگاهی به فیلمهای کوتاه سعید روستایی
- وقتی زن تبدیل به «ناموس» میشود/ نگاهی به فیلم «خورشید آن ماه»
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- موقعیت فیلمهای ایران و سینماگران فراملی در فرانسه
- با نظرسنجی از ۱۷۷ منتقد فیلم؛ نشریه ایندی وایر برترینهای سال ۲۰۲۴ سینما را معرفی کرد
آخرین ها
- با پیشتازی «۴۷» و «مخفیانه»؛ نامزدهای جوایز اسکار سینمای اسپانیا معرفی شد
- همزمان با سالگرد اولین نمایش عمومی «قیصر»؛ بزرگداشت مسعود کیمیایی برگزار میشود
- دو خبر از جشنواره بینالمللی تئاتر فجر؛ زمان بازبینی حضوری و انتخاب نهایی آثار بخش دیگرگونههای نمایشی/ آغاز ثبتنام اصحاب رسانه و منتقدان
- برگزاری نمایشگاه پشت دریای وهم
- حضور همراه اول با مجموعهای از سرویسهای فناورانه در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۴
- بازگشت جنابخان به تلویزیون همراه با محسن کیایی
- «در آغوش درخت» بهترین فیلم بلند سینمای جهان جشنواره هندی شد
- نکوداشت خسرو خسروشاهی در جشنواره فیلم رشد
- «شهر خاموش» و «شناور» در شبکه نمایش خانگی
- به پاس یک عمر دستاورد سینمایی؛ خرس طلایی افتخاری برلین به تیلدا سوئینتون اهدا میشود
- کنسرت نمایش ایرج، زهره، منوچهر / گزارش تصویری
- حقایقی درباره محمد نوری به بهانه سالروز تولد او/ مردی که از شکست هراس نداشت
- ذلت ماندن یا لذت رفتن و رستن!
- جدول فروش سینمای ایران در آخرین روز پاییز/ پنج فیلمی که از ابتدای امسال بیش از ۱۰۰ میلیارد فروختند
- نمایش «دِویل» تمدید شد/ آغاز اجرای نمایش «تشنگان» از ۴ دی
- شایعه فروش آثار تجسمی مربوط به فروغ فرخزاد و سهراب سپهری/ سریال و فیلم مستند سهراب و فروغ به زودی کلید میخورد
- نامزدی یک فیلم کوتاه ایرانی-آمریکایی در جوایز آکادنی فیلم سوئد
- نشست خبری بزرگداشت فروغ فرخزاد / گزارش تصویری
- درباره سه مستند سینماحقیقت/ از جسارت نمایش عریان اعتیاد تا عشق به سینما در اتاق آپارات
- به خاطر نقش برجسته در صنعت سینما؛ کریستوفر نولان و همسرش، شوالیه و بانوی فرمانده شدند
- چرا «لیلی» سریال «داییجان ناپلئون» زشت بود؟/ پاسخ ناصر تقوایی را بخوانید
- «تیآرتی» ترکیه آغاز به کار کرد؛ صداوسیما هنوز در فکر سانسور است
- سیمرغ مردمی به جشنواره فیلم فجر بازگشت
- بستههای ویژه شب یلدای همراه اول با هدیه دیجیتال معرفی شد
- آنونس رسمی عاشقانه «عزیز» رونمایی شد
- با نظرسنجی از ۱۷۷ منتقد فیلم؛ نشریه ایندی وایر برترینهای سال ۲۰۲۴ سینما را معرفی کرد
- احمد رسولزاده و «بنهور» در بیست و هفتمین قسمت «صداهای ابریشمی»
- درباره «بی همه چیز»؛ درامی پیچیده با شخصیتهایی چندلایه
- نشست «شاهد عینی» / گزارش تصویری
- نگاهی به فیلم «هفتاد سی»/ در بستر واقعیت