فیلم جدید «دیو و دلبر» محصول کمپانی دیزنی به تدریج فروش خود را به مرز یک میلیارد دلار میرساند.
به گزارش سینماسینما به نقل از ورایتی، فیلم «دیو و دلبر» با بازی «اما واتسون» و «دن استوانز» با فروش۶۶٫۵ میلیون دلاری خود در هفتهای که گذشت بار دیگر صدرنشین گیشه بینالملل شد و مجموع جهانی خود را به بیش از ۸۷۶ میلیون دلار افزایش داد.
انیمیشن کلاسیک «دیو و دلبر» در ۲۲ نوامبر سال ۱۹۹۱ توسط کمپانی «والت دیزنی» اکران شد و توانست چندین جایزه اسکار از جمله اسکار بهترین ترانه و موسیقی را کسب کند.
دیزنی چند سالی است ساخت فیلمهای جدید براساس انیمیشنهای کلاسیک خود را در برنامه قرار داده و فیلم جدید «دیو و دلبر» را «بیل کاندون» با فیلمنامهای از «استفن چبووسکی» کارگردانی کرده و «اما واتسون» به همراه «دن استیونز» نقشهای اصلی این فیلم را بازی میکنند.
این کمپانی فیلمسازی پیش از این «شرور»، «کتاب جنگل» و «سیندرلا» را نیز از این مجموعه به صورت لایواکشن روانه پرده نقرهای کرده که همگی در گیشه موفق بودند و ساخت فیلمهایی بر اساس انیمشنهای کلاسیک «علاءالدین»، «مولان»، «شیر شاه»، «پری دریایی کوچک»، «الیور توئیست» و «سفید برفی» نیز در دستور کار قرار دارند.
کمپانی فیلمسازی دیزنی نیز همچنان به روند موفق خود ادامه میدهد و همچون سال گذشته که به فروش جهانی ۷ میلیارد دلاری دست یافت و چهار محصولش فروش میلیاردی داشتند، سال ۲۰۱۷ را نیز قدرتمند آغاز کرده است.
قسمتهای جدید «نگهبانان کهکشان»، «ماشینها»، «ثور» و «جنگ ستارگان» که همگی از محصولات کمپانی دیزنی هستند نیز در ادامه سال اکران خواهند شد.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- دیزنی ۱۰۰ سالگیاش را جشن میگیرد/ آغاز دومین قرن خلق جادو
- «دیو و دلبر» یک هفته تمدید شد
- وقتی عشق معجزه میکند/ نگاهی به نمایش «دیو و دلبر»
- دیزنی صدرنشین باکسآفیس داخلی آمریکا شد/برادران وارنر در رتبه دوم
- فروش جهانی دیزنی ۶ میلیارد دلاری شد
- بازگشت موفقیت آمیز «کاپیتان اسپارو» به پرده سینماها
- ۱۰ فیلم پرفروش سال ۲۰۱۷ تا امروز و نظر منتقدان درباره آنها
- «دیو و دلبر» رکوردشکنی کرد/ کمپانی دیزنی به دنبال جاودانگی
- «دیو و دلبر» نیم میلیارد دلاری شد
- رکورد آنونس «دیو و دلبر» / ۱۲۷.۶ میلیون بازدید در ۲۴ ساعت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





