کمپانی آمازون در حال ساخت سریالی پرستاره با عنوان «عشق امروزی» با نقشآفرینی «آن هَتاِوِی» و «تینا فِی» است.
به گزارش سینماسینما، به نقل از وِرایِتی، کمپانی آمازون در حال ساخت سریالی پرستاره با عنوان «عشق امروزی» با نقشآفرینی «آن هَتاِوِی» و «تینا فِی» است.
«اِمی روسوم» کارگردانی یک قسمت از این سریال را برعهده دارد و «شارون هورگان» کارگردانی و نویسندگی قسمتهایی با نقشآفرینی «تینا فِی» و «جان اسلَتِری» را برعهده خواهد داشت. «جان کارنی» کارگردانی، نویسندگی و تهیهکنندگی مابقی این سریال را عهدهدار خواهد بود. هر قسمت از این سریال نیم ساعت است که به مشکلات و مسائل بغرنج عشق و عاشقی میپردازد.

«آن هَتاِوِی» «تینا فِی» «جان اسلَتِری» «دِو پَتِل» «کاترین کینر» «اندی گارسیا» «کریستین میلیوتی» «برندون ویکتور دیکسن» «اولیویا کوک» «اندرو اسکات» «جولیا گاردنر» «شیا ویام» «گَری کار» «صوفیا بوتِلا» و «جان گالاگِر» نقشآفرینان سریال «عشق امروزی» هستند.
این سریال توسط «استورید مدیا گروپ» و «روزنامه نیویورک تایمز» تهیه میشود و مراحل اولیه ساخت آن در نیویورک آغاز شده است.
آمازون در حال حاضر سریال «خانواده رومانُف» از «متیو وِینِر» را برای انتشار آماده کرده است.
منبع: فارس
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- هفت کار طنز مهران مدیری در فهرست؛ بهترین سریالهای ایرانی در imdb کدامند
- بررسی سریالهای پربیننده ۲۰۲۴/ سریال در عصبانیترین حالت ممکن
- حق به بنیاد تالکین و آمازون رسید؛ «ارباب حلقهها» پیروز از دادگاه بیرون آمد/ مدعی جدید محکوم شد
- جبلی: به وعدهمان در قبال شبکه نمایش خانگی عمل میکنیم
- سلبریتیها هم به داد «گلدن گلوب» نرسیدند/ افت شدید مخاطبان!
- کنت برانا برای سومین بار هرکول پوآرو میشود
- حامد عنقا: توفیق «مهمونی» طهماسب حسرت دارد نه نگرانی
- علیرضا افخمی: سانسور در تلویزیون نتیجه قبل را ندارد/ ضرورت تجربه در کنار جوانگرایی
- مالک جدید مترو گلدوین مایر مشخص شد/ سرنوشت فیلم جدید جیمز باند در دستان آمازون
- پیشنهاد ۹ میلیارد دلاری «آمازون» برای خرید یک کمپانی
- «تام کروز» جوایز گلدن گلوباش را باز میگرداند
- شبکه انبیسی هم گلدن گلوب را رها کرد/ لغو پخش تلویزیونی مراسم
- درگیری انجمن گلدن گلوب با غولهای استریمینگ آمریکا بالا گرفت
- درهای بسته!
- آمازون، پخشکننده «قهرمان» شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





