زویی سالدانا بازیگر فیلم «آواتار» گفت برای دیدن این فیلم باید آمادگی تحمل آن را داشته باشید پس خودتان را آماده کنید.
به گزارش سینماسینما، زویی سالدانا بازیگر فیلم «آواتار» که در فیلمهای بعدی آن هم حضور دارد فاش کرد که ۲۰ دقیقه ابتدایی فیلم بعدی را دیده و فقط گریه کرده است.
به همین دلیل او یک پیام برای سینمادوستان و علاقهمندان فیلم بعدی جیمز کامرون دارد: این فیلم قطعاً یک جهش نسبت به فیلم اول است بنابراین باید خودتان را برای تماشای آن آماده کنید. یک ماجراجویی صرف که فراموشش نخواهید کرد.
جیمز کامرون بیش از یک دهه وقت صرف کرده تا بتواند دنباله فیلم رکوردشکن «آواتار» را بسازد.
این دنباله ۱۲ سال پس از اکران قسمت اول که سال ۲۰۰۹ راهی سینماها شد اکران میشود و زویی سالدانا و سم ورتینگتون بار دیگر بازیگران آن خواهند بود.
درباره فیلم جدید اطلاعاتی داده نشده جز اینکه داستان فیلم با تمرکز بر فرزندان شخصیتهای ورتینگتون و سالدانا ساخته میشود و به جهانهای زیر آب پاندورا نیز میپردازد. به همین دلیل بخش مهمی از این فیلم زیر آب ساخته شد و کامرون وقت زیادی را صرف کرد تا بتواند فنآوری ضبط زیر آب را تکمیل کند.
کیت وینسلت از بازیگران «تایتانیک» که به گروه بازیگران «آواتار» پیوسته در یک نوبت فیلمبرداری در یک مخزن آبی نزدیک به ۸ دقیقه نفس خود را حبس کرد.
سالدانا درباره چالش فیلمبرداری زیر آب گفت: این چالشی بود که کامرون بالاخره توانست بر آن غلبه کند و سالها طول کشید تا سرانجام از نتیجه کار قانع شود.
این بازیگر افزود: کامرون خودش هم جزو آنهایی است که خوب گریه میکنند. او قلب حساسی دارد و فکر میکنم به همین دلیل داستانهایی که خلق میکند تا این حد تاثیرگذار هستند.
«آواتار ۲» قرار است در دسامبر ۲۰۲۲ اکران شود. قسمتهای بعدی آواتار نیز قرار است در سالهای ۲۰۲۴، ۲۰۲۶ و ۲۰۲۸ به پردههای نقرهای راه یابند.
منبع: مهر به نقل از ورایتی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- اظهار نظر تند جیمز کامرون؛ فیلمهای نتفلیکس نباید به جوایز اسکار راه یابند
- بررسی سینمایی- روانکاوی فیلم «قلمپرها»/ کلمههای سرکش، جملههای عصیانگر
- پس از پایان «آواتار: آتش و خاکستر»؛ جیمز کامرون به دنیای آدمخوارها میرود
- تغییر موضع کارگردان «آواتار» نسبت به هوش مصنوعی
- آتش و خاکستر؛ توضیحات جیمز کامرون درباره جزئیات «آواتار ۳»
- فوت تهیهکننده «تایتانیک» و «آواتار»/ جان لاندو درگذشت
- کیت وینسلت در نقش یک دیکتاتور خودشیفته به تلویزیون بازگشت
- تغییر قوانین آکادمی در پی حواشی اسکار ۲۰۲۳
- «آواتار ۲» سومین فیلم پرفروش تاریخ سینما شد
- «آواتار ۲» جای «تایتانیک» را گرفت
- آیا «آواتار» فیلم تام کروز را پایین میکشد؟
- آیا فروش «آواتار۲» تا پیش از سال نو میلیارد دلاری میشود؟
- آیا «ترمیناتور» هفتم در راه است؟/ هوش مصنوعی جایگزین رباتهای بد
- واکنش جیمز کامرون به ضرر ۲۵۰ میلیون دلاری مت دیمون/ بیخیالش شو!
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





