فیلم «میان ستارهای» کریستوفر نولان به مناسبت دهمین سالگرد ساخت با کمی تاخیر دوباره به سینماها بازمیگردد.
به گزارش سینماسینما، این فیلم محصول کمپانی پارامونت پیکچرز قرار بود در ۲۷ سپتامبر بار دیگر اکران شود، اما تقریبا با دو ماه تاخیر و از ۶ دسامبر به نمایش در خواهد آمد.
«میان ستارهای» (Interstellar) ساخته معروف کریستوفر نولان در نسخههای ۷۰ میلیمتری Imax و همچنین دیجیتال نمایش داده میشود. به گفته افراد آگاه، تاریخ اکران در سینما برای هماهنگی با نمایش مجدد این فیلم در سامانههای نمایش آنلاین تغییر داده شد. کمپانی برادران وارنر که یکی از تهیه کنندگان این فیلم است، در حال همکاری با پارامونت برای نمایش مجدد این فیلم است.
«میان ستارهای» در ۵ نوامبر ۲۰۱۴ به نمایش درآمد و فروش چشمگیر ۷۳۱ میلیون دلار در گیشه جهانی داشت. متیو مککانهی، آن هاتاوی، جسیکا چستین و مت دیمون در این فیلم بازی میکنند که در آیندهای ضدآرمانشهری اتفاق میافتد که در آن گروهی از فضانوردان باید به دوردستهای فضا سفر کنند تا سیارهای جدید برای استعمار بشر پیدا کنند. این فیلم نامزد پنج جایزه اسکار و برنده بهترین جلوه های بصری شد.
به گزارش ورایتی، «میانستارهای» به طور کلی با استقبال مثبت منتقدان و تماشاگران مواجه شد. بسیاری از نقدها، فیلم را به دلیل جلوههای بصری برجسته، رویکرد علمی دقیق، و داستان احساسی آن تحسین کردند. با این حال، برخی نیز به پیچیدگیهای داستان و زمان طولانی فیلم اشاره کرده و آن را برای برخی از تماشاگران چالشبرانگیز دانستند. فیلم «میان ستارهای» به عنوان یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین فیلمهای علمی-تخیلی دهه اخیر شناخته میشود و در میان طرفداران نولان و سینمای علمی-تخیلی جایگاه ویژهای دارد.
نولان مدتهاست که از طرفداران فیلم و همچنین فناوری ایمکس بوده است. او برای «اوپنهایمر» که پرفروش فیلم خود درباره ساخت بمب اتمی است از تماشاگران خواست تا فیلم را در سینماهای imax تماشا کنند،
کریستوفر نولان، سازنده سه گانه «شوالیه تاریکی»، «آغاز» و «تنت» یکی از مشهورترین و تأثیرگذارترین کارگردانان معاصر در سینمای جهان است. او در ۳۰ جولای ۱۹۷۰ در لندن، انگلستان متولد شد و به دلیل سبک خاص و پیچیدهی روایتهایش شناخته میشود.
نولان امسال نخستین اسکار کارنامه خود را برای کارگردانی و تهیه کنندگی فیلم «اپنهایمر» به خانه برد.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پس از هفت ماه؛ فیلمبرداری «اودیسه»ی نولان به پایان رسید
- یک سال پیش از اکران؛ بلیتهای آیمکس «اودیسه» از فردا فروخته میشود
- لوگان مارشال-گرین به «اودیسه» پیوست/ کاسمو جارویس از فیلم نولان جدا شد
- آیا «اودیسه»ی نولان موفقیت «اوپنهایمر» را تکرار خواهد کرد؟
- فیلمی با بودجه حدودی ۲۵۰ میلیون دلار؛ «اودیسه» نولان به نیمه راه رسید
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ فیلمِ بعدی نولان، اقتباسی از اودیسه است
- به خاطر نقش برجسته در صنعت سینما؛ کریستوفر نولان و همسرش، شوالیه و بانوی فرمانده شدند
- فیلمی که اطلاعاتش مخفی نگه داشته شده؛ لوپیتا نیونگو به فیلم کریستوفر نولان پیوست
- بر اساس یک نظرسنجی؛ «اوپنهایمر» بهترین فیلم دهه ۲۰۲۰ شد
- ژاپنیها سرانجام «اوپنهایمر» را تماشا کردند/ واکنشهای متفاوت
- برای خدمات ارزنده به صنعت سینما؛ کریستوفر نولان و اما توماس شوالیه میشوند
- معرفی برگزیدگان اسکار ۲۰۲۴/ «اوپنهایمر» بهترین فیلم شد
- تهیهکنندگان هم به «اوپنهایمر» رای دادند/ تجلیل از اسکورسیزی
- سزار فرانسه تاج را بر سر «آناتومی یک سقوط» گذاشت/ معرفی برگزیدگان
- حمایت نولان از ژانر وحشت/ «اوپنهایمر» هم ترسناک بود
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف





