صحبت بر سر ساخت دنباله «شیطان پرادا میپوشد» در دیزنی جدی شده است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، میراندا پریستلی قرار است با دنباله «شیطان پرادا میپوشد» برگردد.
دیزنی در حال ساخت دنبالهای برای فیلم موفق سال ۲۰۰۶ خود است که با بازی مریل استریپ در نقش میراندا پریستلی سردبیر پرقدرت مجله مد ساخته شده بود. در آن فیلم آن هاتاوی و امیلی بلانت در نقش دستیاران این سردبیر خشمگین بازی کرده بودند.
گفته شده آلین بروش مککنا فیلمنامه نویس فیلم اصلی هم در حال مذاکره است تا فیلمنامه فصل بعدی را بنویسد. هرچند هنوز روشن نیست که از بازیگران اصلی چه کسی برمیگردد، اما طبق گزارشها، همچنان داستان با تمرکز بر پریستلی ساخته میشود که این بار در حالی که مجلههای سنتی با افول روبه رو شدهاند، با شخصیت بلانت روبهرو میشود که اکنون مدیری قدرتمند در یک گروه مجلل با دلارهای زیاد برای تبلیغات است؛ درست همان چیزی که پریستلی نیاز دارد.
«شیطان پرادا میپوشد» با اقتباس از رمان جذاب لورن وایزبرگر که سال ۲۰۰۳ منتشر شد و درباره تجربه کابوسوار زنی جوان از کار در یک مجله مد بود، ساخته شد. وایزبرگر خودش به عنوان دستیار شخصی برای آنا وینتور سردبیر «ووگ» آمریکا کار میکرد. فیلم «شیطان پرادا میپوشد» با فروش ۳۲۶.۷ میلیون دلاری در سراسر جهان کارش را تمام کرد و مریل استریپ برای این فیلم گلدن گلوب بهترین بازیگر زن کمدی و همچنین نامزدی اسکار را به دست آورد.
اخبار ساخته شدن دنباله «شیطان پرادا میپوشد» در حالی منتشر میشود که نمایش موزیکال این داستان با حضور ونسا ویلیامز که عینک آفتابی تیره میراندا پریستلی را به چشم میزند، پاییز امسال در وست اند لندن روی صحنه میرود. این تولید با موسیقی اصلی ساخته التون جان و کارگردانی جری میچل برنده سه جایزه تونی شکل میگیرد.
کمپانی دیزنی هنوز درباره این خبر اظهارنظر نکرده است.
منبع: مهر به نقل از ورایتی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- با حضور مریل استریپ؛ ساخت «شیطان پرادا میپوشد۲» آغاز شد
- به کارگردانی گرتا گرویگ؛ مذاکره مریل استریپ برای نقش اصلانِ «نارنیا»
- برای فیلمی که هنوز اسم ندارد؛ ۲ بازیگر زن به فیلم جدید نولان پیوستند
- گزارش سیفالله صمدیان از جشنواره فیلم کن/ از کاپولا تا مریل استریپ و علی عباسی
- مریل استریپ نخل طلای افتخاری کن را از ژولیت بینوش گرفت
- کمکهای میلیون دلاری بازیگران هالیوود به اعتصابکنندگان/ از مریل استریپ تا جورج کلونی
- با وجود اعتصاب؛ انجمن بازیگران مجوز بازی در ۳۹ فیلم مستقل را داد/ مخالفت با غولها
- مریل استریپ: دنیرو چراغ راه من بوده است
- در سینماتک خانه هنرمندان ایران مطرح شد؛ هنر اسپیلبرگ بستهبندی ماجراهای پیچیده در فیلمی لذتبخش برای مخاطب است
- در سینماتک خانه هنرمندان ایران اکران میشود؛ فانتزی به سبک «به سوی جنگل»
- در نقد «آگوست اوسیج کانتی» مطرح شد؛ فیلمی آمریکایی که با فرمول «درباره الی» غافلگیر میکند
- در سینماتک خانه هنرمندان ایران اکران میشود؛ نمایشنامهای که با بازی مریل استریپ سینمایی شد/ ملاقات با مادری ناسازگار
- در سینماتک خانه هنرمندان ایران مطرح شد؛ سینما کلاس تاریخ نیست/ فیلمساز حق دارد وقایع تاریخی را دراماتیک کند
- روایت زندگی اولین زن نخستوزیر بریتانیا در سینماتک خانه هنرمندان ایران
- در سینماتک خانه هنرمندان ایران مطرح شد؛ حضور فعالانه مخاطب در مواجهه با چالشهای کاراکتر
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





