رامین جوادی به فهرست اعلام شده از موسیقی متنهای واجد شرایط اسکار راه یافت.
به گزارش سینماسینما، آکادمی علوم و هنرهای سینما سهشنبه ۲۳ آذر فهرست ۹۱ ترانه و ۱۴۵ موسیقی متن واجد شرایط برای رقابت در هشتادونهمین دوره جوایز اسکار را اعلام کرد.
در فهرست اعلام شده از سوی آکادمی موسیقی متن فیلمهایی چون «دد پول»، «آلیس در آینه»، «ترولها»، «پاستورال آمریکایی» و «روگ وان: یک داستان از جنگ ستارگان» دیده میشوند.
رامین جوادی با موسیقی متن فیلم «وارکرافت» هم در این فهرست حضور دارند. رامین جوادی ساخت موسیقی سریالهای «بازی تاج و تخت» و «وست ورد» را در کارنامه دارد.
جان ویلیامز آهنگساز برنده پنج جایزه اسکار یکی از سرشناسترین آهنگسازهای حاضر در این فهرست است. ویلیامز با ساخت موسیقی متن فیلم «غول بزرگ مهربان» به این فهرست راه یافت.
اعضای شاخه موسیقی باید از میان این ۱۴۵ موسیقی متن باید به پنج اثر مورد علاقه خود رای دهند تا در نهایت پنج نامزد نهایی بهترین موسیقی متن اسکار هشتادونهم مشخص شوند.
آکادمی علوم و هنرهای سینما سهشنبه علاوه بر این فهرست ۹۱ ترانه واجدشرایط رقابت در اسکار سال ۲۰۱۷ را نیز اعلام کرد. در فهرست ترانههای واجد شرایط سه ترانه از فیلم «لالا لند» با عنوانهای «آزمون»، «شهر ستارهها» و «آتش به پا کن» وجود دارد و چند فیلم از جمله «اعداد پنهان» (Hidden Figures)، «شازده کوچولو»، «موآنا» و «ترولها» در این فهرست دو ترانه دارند.
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پایان رسمی سریال «خاندان اژدها» پس از فصل ۴
- فیلمبرداری چند فیلم و سریال در بریتانیا به دلیل کرونا متوقف شد
- معرفی سریالی که بیش از همه در سال ۲۰۲۰ دانلود غیر قانونی شد
- نویسنده «بازی تاج و تخت» خبر داد/ احتمال انتشار «بادهای زمستان»
- اقدام خیاطهای سریال بازی تاج و تخت برای کمک به مقابله با کرونا
- منتقدان بهترین سریالهای تلویزیونی ده سال گذشته را انتخاب کردند
- جاماندههای بزرگ نامزدهای گلدن گلوب کدام چهره ها و آثار هستند؟
- پیش درآمد سریال «بازی تاج و تخت» به زودی ساخته میشود
- بازیگر «بازی تاج و تخت» به «ارباب حلقهها» پیوست
- جوایز اسکار تلویزیونی آمریکا اهدا شد/ «چرنوبیل» و «بازی تاج و تخت» بهترین سریال های جایزه امی
- “بازی تاج و تخت” رکورد زد/ نامزدی در ۳۲ شاخه جوایز امی
- تازهترین تصویر از کیت هرینگتون در مرکز توانبخشی
- دفاع جانانه بازیگر نقش آریا استارک از پایانبندی «بازی تاج و تخت»
- چرا جولیا رابرتز «بازی تاج و تخت» را ندید؟
- «بازی تاج و تخت» در آخرین قسمت هم گاف داد + عکس
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست





