مایکل مان، کارگردان «فِراری» در سخنرانی خود در لندن تایید کرد که فیلم بعدیاش «مخمصه ۲» خواهد بود.
به گزارش سینماسینما، مایکل مان فیلمساز افسانهای در پاسخ به این پرسش که آیا اقتباس از رمان «مخمصه» او، فیلم بعدیاش خواهد بود؟ گفت: بله. من و مگ گاردینر رمان «مخمصه ۲» را نوشتیم و درست زمانی منتشر شد که در حال فیلمبرداری «فراری» بودیم. بازخورد آن خیلی خوب بود و فیلم بعدی من با اقتباس از همین رمان ساخته میشود.
ددلاین اوایل امسال و پیش از شروع اعتصابهای هالیوود، فاش کرد که آدام درایور، بازیگر اصلی «فراری» در حال مذاکره است تا ایفای نقش نیل مک کاولی جوان؛ شخصیتی که رابرت دنیرو در فیلم اول «مخصمه» بازی کرد، را در فیلم دوم برعهده بگیرد.
مایکل مان در پاسخ به این پرسش که آیا میتواند دوباره با درایور در فیلم جدید همراه شود، خندید و گفت: شاید. ما درباره آن هنوز هیچ صحبتی نمیکنیم. اما میتوانم بگویم که من و آدام در «فِراری» با هم خوب کنار آمدیم. ما هر ۲ اخلاق کاری که بسیار جدی است داریم، همدیگر را دوست داریم و از لحاظ هنری اوقات خوبی را سپری کردیم.
«مخمصه ۲» هم به عنوان پیشدرآمد و هم دنباله فیلم اول عمل میکند و تصویرگر داستان مککاولی، کریس شیهرلیس (با بازی اصلی وال کیلمر) و وینسنت هانا (در اصل آل پاچینو) در سالهایی است که به حماسه جنایی لسآنجلس ختم میشود. اتفاقهایی که برای شخصیتهای بازمانده در سالهای بعد رخ میدهد هم در این رمان روایت شده است.
خط داستانی رمان خوانندگان را به شیکاگوی سال ۱۹۸۸ میبرد؛ وقتی مک کاولی، شیهرلیس و دارودسته آنها در ساحل غربی، مرز آمریکا و مکزیک و در شیکاگو موفق هستند. در همان زمان، هانا به عنوان یک چهره در حال رشد در اداره پلیس شیکاگو در حال تعقیب یک باند خشونتآمیز متجاوزان به خانهها است.
این رمان به یکی از پرفروشترین رمانهای سال پیش نیویورک تایمز بدل شد.
فیلم اصلی «مخصمه» که سال ۱۹۹۵ با برادران وارنر ساخته شد، فیلمی موفق بود که به یک فیلم کلاسیک جنایی محبوب طرفداران جهانی خود بدل شده است.
«فِراری» مان، پروژهای است که ۲ دهه ساخت آن مد نظر بود و در نهایت در جشنواره فیلم ونیز امسال برای اولین بار اکران شد.
منبع: مهر به نقل از ددلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- به کارگردانی مایکل مان؛ کریستین بیل، دیکاپریو را در «مخمصه ۲» همراهی میکند
- انتقاد اروپاییها از بازی آمریکاییها در نقش آنها/ تصاحب فرهنگ
- مایکل مان یک فیلم آسیایی را برای اقتباس انتخاب کرد
- تجربه وحشتناک آدام درایور/ یک اشتباه مساوی با مرگ است
- «فراری» به نمایش در آمد/ آدام درایور با چشمان گریان در «ونیز»
- اعلام فهرست پرستاره فیلمهای ونیز ۲۰۲۳
- مایکل مان رمان «مخمصه ۲» را منتشر کرد/ حضور در فهرست پرفروشها
- ضدقهرمانی دوستداشتنی در فیلم «مخمصه»
- «الویس» در جشنواره کن به نمایش در میآید
- اولین تریلر مینیسریال «توکیو وایس» منتشر شد + ویدئو
- برشهای کوتاه/ صحنههایی از فیلمهای مایکل مان
- هیو جکمن در فیلم جدید مایکل مان بازی می کند
- کریستین بیل نقش انزو فراری را بازی نمیکند
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





