بازیگر نقش «مستر بین» وی را یک آنارشیست خودمحور و خودشیفته توصیف کرد و گفت: مستربین بچه ۹ سالهای است که در جسم یک مرد گیر افتاده است. بازی در این نقش انرژی زیادی میبرد و از آن لذت نمیبرم.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از مووی وب، روآن آتکینسون که با بازی در نقش مستر بین به شهرت جهانی رسید، ستاره یک سریال جدید شده است. این سریال که نبرد مرد و زنبور (Man vs. Bee) نام دارد و ۲۴ ژوئن (۳ تیر ۱۴۰۱) روی سرویس نتفلیکس پخش خواهد شد، روایتگر داستان سرایدار یک عمارت است که تلاش میکند در تعقیب و گریزی که با یک زنبور راه انداخته آسیب جدی به این خانه وارد نکند.
اگرچه فیلم نبرد مرد و زنبور یک سریال کمدی است و در این مورد با مجموعه مستر بین اشتراک دارد، نقشهایی که اتکینسون در این دو سریال بازی کرده چند تفاوت کلیدی با یکدیگر دارند؛ اتکینسون در یک مصاحبه جدید با مجله تایمز مستر بین را به عنوان یک آنارشیست خودمحور و خودشیفته و بچه ای ۹ ساله که در جسم یک مرد بزرگسال گیر افتاده است، توصیف کرد و گفت در مقابل کاراکتر تِرِوِر در فیلم نبرد مرد و زنبور آدم مهربان تری است و مخاطبان راحت تر می توانند با او ارتباط برقرار کنند.
این بازیگر ۶۷ ساله انگلیسی گفت: ترور فرق دارد. او خیلی مهربانتر، شیرینتر و عادیتر است. او یک مرد شیرین، خیرخواه و باهوش به نظر میرسد اما نقاط ضعف خود را دارد که همانا وسواسش است.
روآن اتکینسون دیگر در هیچ پروژه لایو اکشنی نقش مستر بین را بازی نمیکند اما به طور کامل هم با این شخصیت خداحافظی نکرده است. وی به تازگی از ساخت یک فیلم انیمیشنی خبر داد که در آن صداپیشگی شخصیت مستر بین را برعهده خواهد داشت.
اتکینسون در سال ۲۰۲۱ اعتراف کرد که بازی در نقش مستر بین از لحاظ فیزیکی خیلی انرژی میبرد و اصلا به آن اندازه که به نظر میرسد جالب نیست از همین رو تصمیم گرفته بازگشت این کاراکتر را در قالب یک اقتباس انیمیشنی برنامه ریزی کند.
وی در گفتگو با رادیو تایمز در این باره گفت: صداپیشگی این نقش را به بازی کردنش ترجیح میدهم. از بازی کردن نقش مستر بین چندان لذت نمیبرم. بار مسئولیتش خوشایند نیست. برایم پراسترس و خسته کننده است و مشتاقانه در انتظار تمام شدنش هستم.
منبع: ایرنا به نقل از مووی وب
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





