به گزارش سینماسینما، فیلم «با اسم خودت صدایم کن» (Call Me by Your Name) جایزه بهترین فیلم انجمن منتقدان فیلم لسآنجلس را از آن خود کرد و تیموتی شلمی نیز برای بازی در این فیلم برنده جایزه بهترین بازیگر مرد نقش اول شد.
با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۷ جوایز معتبر سینمایی یکی پس از دیگری برگزار میشود و با مشخص شدن برندگان تنور رقابت برای اسکار هر روز داغتر میشود.
در این میان جایزه بهترین بازیگر زن نقش اول به سالی هاوکینز در فیلم «شکل آب» (The Shape of Water) به کارگردانی گیرمو دلتورو اهدا شد. فیلم دلتورو که جایزه اصلی جشنواره فیلم ونیز را از آن خود کرده بود، تا اینجای فصل جوایز سینمایی دست خالی مانده بود اما منتقدان لسآنجلسی به فیلم سه جایزه دادند تا «شکل آب» نفسی تازه کند و به رقابت بازگردد. از آنجا که «شکل آب» آخر همین هفته به صورت محدود اکران خواهد شد، این جوایز را میتوان تبلیغی سودمند در زمانی مناسب دانست.
انجمن منتقدان لسآنجلس برخلاف حلقه منتقدان نیویورک اعتنای چندانی به فیلم «لیدی برد» اولین ساخته سینمایی گرتا گرویگ نکرد و به غیر جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل که برای بازی در این فیلم به لاری متکالف اهدا شد، عملا «لیدی برد» نادیده گرفت.
برندگان جوایز انجمن منتقدان لسآنجلس
بهترین فیلمبرداری: «شکل آب»
بهترین موسیقی متن: «نخ خیالی» (Phantom Thread)
بهترین بازیگر مرد نقش مکمل: ویلم دفو در «پروژه فلوریدا»
بهترین طراحی صحنه: «بلید رانر ۲۰۴۹»
بهترین تدوین: «دانکرک»
بهترین بازیگر زن نقش مکمل: لارا متکالف در «لیدی برد»
بهترین فیلم مستند: «چهرهها، روستاها» به کارگردانی آنیس واردا
بهترین فیلمنامه: «برو بیرون» نوشته جردن پیل
بهترین انیمیشن: «نان آور» ساخته نورا تاومی
بهترین فیلم غیرانگلیسیزبان: «تپش در دقیقه» به کارگردانی روبن کامپیلو و «بی عشق» به کارگردانی آندری زویاگینتسف
بهترین بازیگر مرد نقش اول: تیموتی شلمی در «با اسم خودت صدایم کن»
بهترین بازیگر زن نقش اول: سالی هاوکینز در «شکل آب»
بهترین کارگردانی: «شکل آب» به کارگردانی گیرمو دل تورو
بهترین فیلم: «با اسم خودت صدایم کن»
منبع: خبرآنلاین به نقل از ورایتی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- پیشبینی اسکاری سردبیر هالیوود ریپورتر؛ فیلم پناهی برای اسکار چقدر شانس دارد؟
- یک اثر ایرانی دیگر در اسکار ۲۰۲۶؛ فیلم شهرام مکری نماینده تاجیکستان شد
- فیلمی درباره کشتار نانجینگ؛ چین «محکوم به حق» را به اسکار فرستاد
- بازگشت آقااسفندیار با واکنش به بیانیه هیات انتخاب کمیته اسکار
- برای شرکت در نود و هشتمین دوره؛ هند، فیلم اسکورسیزی را به اسکار معرفی کرد
- جعفر پناهی خطاب به آکادمی اسکار: انحصار دولتی در انتخابِ نماینده بخش بینالمللی را بشکنید
- گلایه حامد بهداد از کمیته انتخاب فیلم برای اسکار؛ سر «پیر پسر» را بریدید
- زنجیره بیانیهها درباره اسکار ادامه دارد؛ حمایت۸۰ سینماگر دیگر از تصمیم خانهسینما
- فیلم جعفر پناهی در راه آکادمی؛ فرانسه «یک تصادف ساده» را به اسکار فرستاد
- یورش نظامیان اسرائیلی به خانه فیلمساز برنده اسکار
- ۵ نامزد برای معرفی به اسکار اعلام شد
- خانه سینما از کمیته اسکار خارج شد؛ نقشی در این کمیته نداریم/ آرزوی موفقیت برای فیلم معرفی شده
- ژاپن «کوکوهو» را به اسکار میفرستد
- برای شرکت در نود و هشتمین دوره؛ بلغارستان «تاریکا» را به اسکار میفرستد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





