کارگردان ایرانیالاصل آمریکایی در آخرین ساخته خود که باز هم در رابطه با خونآشامها است با کیانو ریوز (بازیگر فیلمهای ماتریکس)، جیم کری (یکی از بزرگترین بازیگران فیلمهای کمدی) و جیسون ماموآ همکاری کرده است.به گزارش سینماسینما، نام این فیلم «دارودسته بد» (The Bad Batch) است که شبیه داستانهای جن و پری دوران گوتیک است. داستان این فیلم در شهر تگزاش آمریکا روی میدهد. این فیلم جلوی دوربین رفته و مراحل تولید خود را سپری کرده و تهیهکنندگان آن، جشنواره فیلم تورنتو را اولین میزبان خود معرفی کردند. ژانر این فیلم بسیار عجیب است و آن را یک «کمدی سیاه» در ترکیب با ژانرهای «وحشتناک»، «رومانتیک» و «تریلر» میدانند. داستان فیلم شکلگیری یک رابطه عاشقانه بین خونآشامها در تگزاس را روایت میکند. جیم کری در آخرین فیلم خود به نام «جنایات حقیقی» (۲۰۱۶) به کارگردانی الکساندر آوراناس ظاهر شده و کیانو ریوز نیز در فیلم «شیطان نئونی» نیکلاس ویندینگ رفن و «جان ویک ۲» ایفای نقش کرده که هنوز اکران نشدهاند و دو فیلم دیگر در دست تولید دارد. لیلی امیرپور پس از نقل مکان به شهر میامی ایالت فلوریدا به سینما علاقهمند شد. او سپس به دانشگاه سانفرانسیسکو رفت و در زمینه هنر تحصیل کرد و بعد از آن به دانشگاه مشهور یو سی الای رفت تا در زمینه فیلم تئاتر درس بخواند. او تجربه کارگردانی را با ساخت سه فیلم کوتاه شروع کرد. فیلم «خودکشی کوچک» (۲۰۱۲) نامزد جایزه در جشنواره ادینبورو شده بود. در ادامه با ساخت یک موزیکویدئو وارد فیلمسازی حرفهای شد و اثری عجیب و غریب به نام «دختری در شب تنها به خانه میرود» ساخت که در آن از زبان فارسی استفاده کرده بود؛ ولی با فرهنگ کشور آمریکا ساخته شده بود و روایت خونآشامها در شب بود. این فیلم در جشنواره ساندنس که مربوط به فیلمهای مستقل است، پذیرفته شد و به نمایش درآمد. این فیلم را در ژانر «وسترن اسپاگتی» و «ترسناک» دستهبندی کردهاند.
منبع : روزنامه فرهیختگان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تجلیل آکادمی سزار از جیم کری
- شرط جیم کری برای حضور در دنباله «ماسک»
- شرط جیم کری برای بازی در دنباله «ماسک»
- جیم کری: میخواهم بازنشسته شوم/ زندگی معنویام را دوست دارم
- رکوردشکنی فیلم «سریع و خشمگین۹» در دو روز
- هدیه جالب جیم کری به یکی از عوامل «سونیک ۲»
- خوشحالی چهرههای مطرح هالیوود از رفتن ترامپ و آمدن بایدن
- برشهای کوتاه/ ویدئویی از نقشآفرینیهای جیم کری
- جیم کری دیگر نقش جو بایدن را بازی نمیکند
- نامزدهای انتخاباتی در برنامه «ساتردی نایت لایو»/ جیم کری در نقش جو بایدن
- جیم کری در نقش یک نامزد انتخاباتی
- برشهای کوتاه/ گفتوگو با جیم کری در The Late Show؛ وقتی جیم کری با نقشهای خود شوخی میکند
- اکران فیلمهای شاخص سال ۲۰۱۹ جهان در چهارمین جشنواره بینالمللی فیلم سلیمانیه
- مخاطبان، جیم کری را وادار به واکنش کردند/ اصلاحات در “سونیک جوجه تیغی”
- جیم کری بار دیگر برای رسوا کردن ترامپ نقاشی کشید
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





