طی حکمی از سوی حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی، سید صادق موسوی به عنوان« رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران» منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی ، در متن حکم رییس سازمان سینمایی چنین آمده است:
«جناب آقای سید صادق موسوی؛نظر به دانش و تجربه و شایستگی هایتان و به استناد مواد ۱۱ و ۱۴ اساسنامه انجمن سینمای جوانان ایران و مصوبه هیأت محترم امنای انجمن به موجب این حکم به سمت «رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران» منصوب می شوید؛موفقیت هایتان در مسئولیت های مهم فرهنگی و هنری گذشته، خوشفکری و ارتباطات گسترده و مفیدتان با چهره های فرهنگی ، علمی و دانشگاهی نوید بخش روزگاری خوب و پر رونق برای بزرگترین مدرسه سینمایی کشور است. امید است با نگاه ملی و جهانی پرشتاب و بی درنگ انجمن سینمای جوانان را از حاشیه ها و چالش های های دست و پاگیر و بی اهمیت رهانیده و راه را برای قدرت نمایی هرچه بیشتر جوانان پرشور کشور بازکنید. به عنوان مدیری خلاق، جوان و دانش آموخته بکوشید در لایه های گوناگون مدیریت انجمن زمینه های هم افزایی تجربه های ارزشمند بزرگان و پیشکسوتان و شور و انرژی جوانان خلاق را فراهم کنید.
رسیدگی فوری به مسائل و مشکلات انجمن در تهران و شهرستانها، تجهیز دفاتر انجمن در استان ها و تلاش برای ایجاد فرصت های برابر از جمله مأموریت های شما در این مسئولیت مهم است. همکاری و همفکری با مدرسه ملی سینمای ایران و ایجاد پیوند عمیق و پیوسته بین این دونهاد کمک شایانی به ارتقاء سطح دانش و تجربه در سینمای ایران خواهد کرد؛ ضمن تقدیر از تلاش های مشفقانه جناب آقای فرید فرخنده کیش و همکاران شان موفقیت روز افزونتان را در این مسئولیت مهم از خداوند متعال خواستارم.»
سید صادق موسوی متولد سال ۱۳۵۸ و فارغ التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد علوم اجتماعی از دانشگاه تهران است.
از سوابق وی میتوان به مدیر کل نمایش خانگی ،مستند و کوتاه،مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی،ریاست مجموعه تالار وحدت،ریاست مجموعه تئاتر شهر،عضو هیات مدیر بنیاد فرهنگی هنری رودکی ،مشاور راهبردی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،معاون مرکز هنرهای نمایشی،رئیس شورای نظارت و ارزشیابی مرکز هنرهای نمایشی،رئیس شورای ساخت و حمایت مرکز هنرهای نمایشی،مدیر تالار هنر ،قائم مقام ادوار مختلف جشنوار بین الملل تئاتر کودک و نوجوان اشاره کرد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- حقیقتِ حذف/ وقتی حذف، جای گفتوگو را در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی میگیرد
- آغاز شمارش معکوس برای میزبانی فارس از جشنواره جهانی فیلم فجر
- بنیاد ایرانشناسی برگزار میکند؛ نشست تخصصی روایت وطن در سینمای ایران
- خلف وعده سازمان سینمایی/ خانه سینما از حضور در کمیته انتخاب نماینده ایران برای اسکار کنارهگیری کرد
- بماند به یادگار از دولت وفاق!/ نامه سرگشاده یک مستندساز به رئیس سازمان سینمایی
- خروج کانون کارگردانان سینما از شورای صنفی نمایش/ برای رائد فریدزاده متاسفیم
- بیانیه سازمان سینمایی در پی حمله به صداوسیما
- برگزاری فعالیتهای هنری تا اطلاع ثانوی لغو شد
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- موتمن: سردر سینماهای کشور شبیه تئاتر بولینگ عبدو شده است/ فارابی را تعطیل کنید
- مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی شد
- به بهانه تغییر رییس سازمان سینمایی/ باید مدیران را پاسخگو کنیم
- سقوط آزاد جشنواره فیلم کوتاه تهران به چاه بیاعتباری
- سینمای استراتژیک به استراتژی سینما تبدیل شود
- امروز، روز ملی سینما نیست!
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف





