کیوان کثیریان" />سیوپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر برای اهالی رسانه همچون سال گذشته یک روز زودتر آغاز میشود
به گزارش سینماسینما، کیوان کثیریان مدیر ارتباطات و رسانه جشنواره گفت: سیوپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر برای اهالی رسانه ساعت ۱۶:۳۰ روز پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه طی یک دیدار کوتاه با سید رضا میرکریمی دبیر جشنواره سیوپنجم در پردیس چارسو آغاز میشود.
او ادامه داد: پس از این دیدار ابتدا فیلم سینمایی «معلم» (TheTeacher) از جمهوری چک از آثار حاضر در بخش جشنواره جشنوارهها برای اهالی رسانه در سالن اصلی پردیس چارسو اکران میشود و بعد از یک پذیرایی کوتاه در بخش «بام نشین» واقع در طبقه هفتم پردیس چارسو دو فیلم «مادر» (Emma) از اندونزی حاضر در بخش مسابقه بین الملل و «میز» (The Tabl) حاضر در بخش سینمای کره در سالن ۲ و ۳ به نمایش در میآید.
کثیریان اظهار کرد: در این دوره از جشنواره سالن ۲ پردیس سینمایی چارسو به صورت اختصاصی برای اهالی رسانه در نظر گرفته شده است و منتقدان و خبرنگاران میتوانند بدون رزرو بلیت و تنها با ارائه کارت خبرنگاری جشنواره (Press) به تماشای فیلمهایی که در این سالن به نمایش درمیآید بنشینند. البته بدیهی است که سالن شماره دو پردیس چارسو ظرفیت مشخصی دارد و تا همان اندازه میتواند پذیرای منتقدان و خبرنگاران باشد، بنابراین با پر شدن ظرفیت این سالن، اهالی رسانه میتوانند از سایر سالنها استفاده کنند که این امر مستلزم رزرو بلیت است.
کثیریان ادامه داد: اهالی رسانه و منتقدان برای استفاده از برنامههای سایر سالنها باید یک روز قبل از طریق سایت سینماتیکت بلیت فیلم مورد نظرشان را رزرو کنند که البته همچون سال گذشته رزرو بلیت برای اهالی رسانه به صورت رایگان خواهد بود.
مدیر ارتباطات و اطلاعرسانی جشنواره توضیح داد: توصیه ما به خبرنگاران و منتقدان این است که برای استفاده بهینه از برنامههای جشنواره برنامهریزی مناسبی داشته باشند و با رزرو به موقع صندلی خود در سالن های مختلف بتوانند به بهترین نحو فیلم های مورد نظرشان را ببینند.
او ادامه داد: علاوه بر این سالنهای سینما فلسطین نیز بدون نیاز به رزرو بلیت و تنها با کارت Press جشنواره برای اهالی مطبوعات قابل استفاده است.
مدیر ارتباطات و رسانه جشنواره جهانی گفت: برای استفاده اهالی رسانه از ورکشاپ ها، امکان محدودی پیش بینی شده که با یک معرفی نامه از سوی مدیریت ارتباطات و رسانه، امکان پذیر است.
کثیریان در پایان درباره روزنامه نگاران و منتقدانی که هنوز کارت ورود به کاخ جشنواره را دریافت نکردهاند، گفت: کسانی که هنوز موفق به دریافت کارت جشنواره نشدهاند، میتوانند از ساعت ۱۴ تا ۱۷ روز پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه با مراجعه به طبقه ششم پردیس سینمایی چارسو، کارتهای خود را از بخش ارتباطات و رسانه جشنواره دریافت کنند.
آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com است.
سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- جایزهای فراتر از پناهی و فیلمش
- طبقه فرودست، اخلاق و مسالهی انتخاب
- یک یادداشت در هفت پرده
- آنها که «علت مرگ: نامعلوم» را توقیف کردند باید پاسخگو باشند!
- چند کلمه دربارهی فساد و فحشا و ابتذال و «کیک محبوب من»
- به بهانه تغییر رییس سازمان سینمایی/ باید مدیران را پاسخگو کنیم
- جشنواره اسپانیایی به «دوربین فرانسوی» جایزه طلایی داد
- «شامیر» به سیبری میرود
- بررسی مشکلات فیلمنامهنویسی درگفتوگوی کیوان کثیریان با شادمهر راستین و مهران کاشانی/ سانسور مشکل اساسی سینمای ایران
- سینمای مستقل و آینده سینمای ایران بررسی شد؛ سینمای مستقل آزادی، سلطه ناپذیری، عشق و ارزش زن را بازتاب میدهد
- ضرورت توجه به سینما مستقل در ایران بررسی میشود
- یادداشت کیوان کثیریان؛ کلی آیهی یأس و یک آرزو/ درباره انتخاب وزیر ارشاد دولت چهاردهم
- صدداستان ۳؛ انتشار ۳ داستان کوتاه با صدای طوفان مهردادیان
- فرهنگ کجای زندگی نامزدهای انتخابات است؟
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





