به گفته آرش آقابیگ مدیر جلوه های ویژه میدانی، فیلمبرداری فیلم «خوک» در حوالی اتوبان قم ادامه دارد.
به گزارش سینماسینما، آرش آقابیگ مدیر جلوه های ویژه میدانی آثار سینمایی درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: قرار است به زودی در فیلم سینمایی «مصادره» به کارگردانی مهران احمدی به کار بپردازم که این فیلم از حدود یک هفته دیگر در کشور ارمنستان کلید می خورد البته بخشی از فیلم هم در تهران روایت می شود.
وی افزود: در فیلم «مصادره» یک سری اتمسفرسازی مثل ساخت صحنه های باران و برف داریم. درباره عوامل این فیلم هم باید بگویم که فیلمبردار مسعود سلامی است و مهران احمدی و رضا عطاران هم بازیگران آن هستند.
این مدیر جلوه های ویژه آثار سینمایی با اشاره به دیگر اثرش با عنوان «شاه کش» به کارگردانی وحید امیرخانی اظهار کرد: پیشتولید این فیلم را که پیشتر «هایلایت» نام داشت از خیلی وقت قبل شروع کرده بودیم و به اتفاق کارگردان و بچه های صحنه به یک سری از ارتفاعات رفتیم تا لوکیشن ها را بازبینی کنیم زیرا داستان این فیلم در یک هتل روایت می شود ولی در فیلم مشخص نمی شود که این هتل در کجا است به همین منظور ما به بازبینی این لوکیشن ها در ارتفاعات توچال پرداختیم.
آقابیگ بیان کرد: ۷۰ درصد از این فیلم در یک دکور ضبط می شود که ما این دکور را در یک سوله در تهران ساختیم و شبیه سازی آن حدود یک ماه زمان برد. این را هم باید بگویم که از آنجایی که قرار است ما یک سری کارهای ارتباطی در این مکان انجام دهیم این کار از دشواری هایی برخوردار بود. این فیلم هم یک هفته دیگر کلید می خورد که طراح صحنه محسن نصراللهی، علی قاضی فیلمبردار و سعید مقدسی صدابردار آن است.
این مدیر جلوه های ویژه میدانی توضیح داد: این روزها در فیلم سینمایی «خوک» به کارگردانی مانی حقیقی نیز فعالیت می کنم که یکی از مکان های فیلمبرداری آن در اتوبان قم است.
وی در پایان گفت: با توجه به اینکه این فیلم رئال- فانتزی است ما هم باید یک سری کارهای مینیاتوری بکنیم برای مثال در قسمتی از آن می بینیم که یک استکان در دست بازیگر می شکند.
منبع: خبرگزاری مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- یادی از داریوش مهرجویی در بیستوپنجمین نشست ماهانهی «مستندهای ایرانشناسی»
- رهایی در اوهام/ نگاهی به فیلم «تفریق»
- «تفریق»؛ معلق میان پرسشهای ناتمام
- «تفریق»؛ به علاوه باران
- «تفریق» مانی حقیقی قاچاق شد
- گزارشی از موقعیت سینمای ایران در فرانسه به مناسبت اکران فیلم «تفریق»
- نامه تند یک فیلمساز به محمد خزاعی/ مانى حقیقی: اصلاحیههای شما نامشروع است
- سازمان سینمایی حضور «تفریق» در جشنوارههای خارجی را بلامانع اعلام کرد
- «تفریق» در جشنواره تورنتو رونمایی میشود
- فیلمبرداری «چرا گریه نمیکنی؟» به پایان رسید
- جشنواره پالم اسپرینگز برگزار نمیشود/ زنگ خطر برای دیگر جشنوارهها
- فیلم مانی حقیقی به جشنواره فجر نمیآید + عکس
- سینماسینما/ برگزاری جشنواره برلین در زمان مقرر بدون تعویق/ آیا اعتبار گذشته به این جشنواره بازمیگردد؟
- فیلمبرداری «تفریق» متوقف شد
- فیلمبرداری فیلم جدید مانی حقیقی با بازی علیدوستی و محمدزاده آغاز شد + عکس
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





