پیمان قاسمخانی که با نخستین فیلمش یعنی «خوب بد جلف» قرار است در جشنواره فیلم فجر امسال حضور داشته باشد، گفتوگویی با هفتهنامه «تماشاگران» انجام داده و در بخشهایی از آن، جواب جالبی به سوال خبرنگار هفتهنامه داده است.
به گزارش سینماسینما، بخشهایی از این مصاحبه به شرح زیر است:
+درباره فیلمهای طنز ، ترسی وجود دارد که اکران آنها در جشنواره باعث شود ممیزی زیادی بخورند و دلواپسها دلواپس شوند و شر درست شود.
_این فیلم هیچ نکتهای برای ممیزی خوردن ندارد. هیچ دلواپسی هیچ نکتهای از این فیلم برای دلواپس شدن پیدا نمیکند. این را با اطمینان میگویم.
+در هرصورت شما معمولا دلواپسپسند هستید؟
_برای اولین بار چون پنجاه درصذ از فیلم برای مردم و از پول مردم است سعی کردهام هیچ نکتهای پیش نیاید که فیلم در اکران ضربه بخورد. تا پیش از این من تهیهکننده نبودم و مسئولیتی در قبال این موضوع نداشتم و فقط یک نویسنده بودم. تهیهکننده خودش میدانست چه کند، ولی الان در قبال سرمایهای که صرف شده مسئول هستم.
+پیشنهاد رفتن به جشنواره از سوی چه کسی بود؟
_اینها را بعد از جشنواره میگویم. یک جورهایی به این سمت هل داده شدیم.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پایان اکران فیلم پرفروش سال/ «چپ، راست» به سینماها میآید
- پلتفرم پخش توضیح داد؛ چرا سریال پیمان قاسمخانی حذف شد؟
- «دراکولا»ی مدیری نوروز ۱۴۰۰ میآید
- توضیحات تهیهکننده «خوب بد جلف ۲» درباره اکران این فیلم/ اکران، پرریسک است
- «سن پطرزبورگ ۲» ساخته میشود؟/ افخمی پاسخ میدهد
- ضبط اولین قسمت «شبنشینی» با حضور پیمان قاسمخانی
- قاسمخانی«خوب، بد، جلف۲» را کلید زد/ همکاری مجدد درخشانی و جمشیدی
- نخستین تصویر از مهران مدیری پشت صحنه سریال «هیولا»
- تازهترین خبر از همکاری دوباره مهران مدیری و پیمان قاسمخانی
- پیمان قاسمخانی با «سن پطرزبورگ ۲» به سینما باز میگردد
- از «فروشنده» تا «نهنگ عنبر۲»/ ۱۱ فیلم با فروش بیش از ۱۰ میلیارد در سینمای ایران
- تهمینه میلانی میهمان برنامه زنده فریدون جیرانی می شود
- «خوب، بد، جلف» سریال میشود
- جدول فروش فیلم های سینمای ایران/ «گشت ۲» اولین فیلم ۱۸ میلیاردی سینمای ایران
- فروش هفتگی فیلم های سینمایی/ «گشت۲» همچنان در صدر
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵





