تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۰:۲۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 134583

«دیوید لینچ» سینماگر مولف آمریکایی روزهای قرنطینه را بیش از هر زمان دیگری دوست دارد و مشغول کار بر روی پروژه‌های مختلف هنری است.

به گزارش سینماسینما، «دیوید لینچ» در گفتگویی هالیوود ریپورتر با بیان این که قرنطینه را دوست دارد، گفت: این روزها فرق چندانی با روزهای معمولی زندگی من ندارد و برای من مشکل آفرین نیست و می‌توانم روی پروژه‌های متفاوت هنری‌ام از نقاشی و موسیقی تا فیلم و سریال کار کنم.

او همچنین به کسانی که تحمل گذران روزهای قرنطینه را ندارند نیز پیشنهاد می دهد برای پاک کردن افکار منفی از تکنیک “درون‌پویی متعالی” استفاده کنند که به آنها اجازه می‌دهد که در ماوراء غوطه‌ور شوند و گنجینه دوران هر انسانی را که هوش، خلاقیت، صلح، عشق، انرژی و خوشبختی است را تجربه کنند.

سازنده فیلم‌هایی چون «در قلب وحشی» و «جاده مالهالند» عنوان کرد: در حال حاضر هر پروژه‌ای که مستلزم حضور دیگران باشد عملی نیست و فکر می‌کنم برای مدت زمانی طولانی نتوان در یک پروژه بزرگ با عوامل زیاد و به شکل معمول فیلم‌ ساخت. اکنون شرایط بسیار خطرناک است و  شخصا فکر می‌کنم تا زمانی که واکسن کرونا ساخته شود نتوانم فیلم بسازم.

«لینچ» در پاسخ به پرسشی درباره این که در حال حاضر ساخت یک فیلم سینمایی را ترجیح می‌دهد یا یک سریال تلویزیونی گفت: سریال‌ تلویزیونی را ترجیح می‌دهم. ساخت فیلم‌های سبک هنری در حال حاضر دردسر بزرگی است. من عاشق ساخت داستان‌های دنباله‌دار هستم و تلویزیون رسانه جدید فیلم‌های هنری است که در آن آزادی کامل دارید. گرچه صدا و تصویر به خوبی پرده سینما نیست اما تلویزیون هر روز در حال بزرگ‌تر شدن و بهتر شدن است.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها