مدیر روابط عمومی سی وششمین جشنواره ملی فیلم فجر گفت، ثبت نام اهالی رسانه برای حضور در این رویداد از اوایل آذر ماه آغاز می شود.
به گزارش سینماسینما، مسعود نجفی روز چهارشنبه درباره اینکه پردیس ملت به تنهایی سینمای اهالی رسانه خواهد بود، اظهار داشت: اکنون آمار دقیقی از میزان ثبت نام اهالی رسانه برای جشنواره فیلم فجر در دست نداریم، بنابراین پس از کامل شدن ثبت نام، تصمیم نهایی در این باره گرفته خواهد شد.
وی افزود: اگر تعداد ثبت نامها بیشتر از گنجایش پردیس ملت باشد احتمال اضافه شدن یک سینما دیگر مخصوص اهالی رسانه وجود دارد.
مدیر روابط عمومی سی وششمین جشنواره ملی فیلم فجر درباره علت انتخاب پردیس ملت برای اهالی رسانه گفت: بررسی ها لازم را در این زمینه انجام دادیم و از میان دو گزینه نهایی چارسو و ملت با توجه به ۳۰۰ صندلی اضافه ای که ملت نسبت به چارسو داشت به این انتخاب رسیدیم.
نجفی به توجه ویژه این دوره از جشنواره به سینمای مردمی اشاره کرد و ادامه داد: قصد داریم در این دوره، سینماهای مردمی را با حضور عوامل فیلم پررنگ تر کنیم، بنابراین طبق تصمیم های گرفته شد عوامل فیلم ها نسبت به سال گذشته بیشتر در اکران های مردمی شرکت خواهند کرد.
نجفی خاطرنشان کرد: نقد و بررسی فیلم ها پس از اکران در سینما رسانه برگزار خواهد شد و عوامل فیلم تنها در زمان نمایش آثارشان در سینما رسانه حضور خواهند داشت. البته در صورتی که سینما رسانه ظرفیت داشته باشد برخی سینماگران میتوانند در سینما مخصوص رسانه آثار جشنواره را تماشا کنند.
سی وششمین جشنواره ملی فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه به دبیری ابراهیم داروغه زاده برگزار می شود.
منبع: ایرنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی شد
- در نشست خبری مطرح شد: چهار بزرگداشت در افتتاحیه فیلم فجر/ تکلیف سیمرغ مردمی چه میشود؟
- مسعود نجفی مدیر روابط عمومی جشنواره بینالمللی فیلم فجر شد
- بازگشایی سینماهای تهران از روز شنبه
- نشست خبری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- اختتامیه پنجمین جشنواره فیلم و عکس فردا / گزارش تصویری
- نشست خبری رییس سازمان سینمایی / گزارش تصویری
- انتشار اصول رسانه ای سازمان امور سینمایی و سمعی بصری
- معرفی فیلمهای سینمایی بخش «سودای سیمرغ» جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- افتتاح بزرگترین پردیس سینمایی جنوب تهران همزمان با فیلم فجر
- تهیهکننده بهترین فیلم هنر و تجربه در جشنواره فیلم فجر/ سیمرغی که به «مغزهای کوچک زنگ زده» دادند تشریفاتی بود!
- توضیحات صلواتیفرد درباره اهداف و رویکردهای جشنواره جهانی فیلم فجر
- واکنش توییتری صالحی به اعلام هزینههای جشنواره فجر و لیست حمایتی فارابی
- رقم هزینههای جشنواره ۳۶ اعلام شد
- گفتوگو با ابراهیم حاتمیکیا به بهانه اکران نوروزی فیلمش/ پلاک یعنی خودم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم





