تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۲۰ - ۱۳:۳۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 23777

تبلیغات فیلم «من» نخستین ساخته سهیل بیرقی آغاز شده است و این فیلم به زودی راهی اکران عمومی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سینماسینما، سهیل بیرقی یکی از فیلمسازان جوان سینمای ایران است که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با نخستین ساخته اش توجه تعداد زیادی از مخاطبان و منتقدان سینمای اران را به خود جلب کرد و این فیلم علاوه بر بخش نگاه نو، جواز حضور در بخش سودای سیمرغ را هم به دست آورد.

فیلم من (۱)

سهیل بیرقی تاکنون در چندین پروژه سینمایی در مقام دستیار بوده است. او سابقه دستیار کارگردانی و مدیر برنامه ریزی در فیلم های «اسب حیوان نجیبی است»، «کیفر»، «تردید»، «بی خود و بی جهت»، «استراحت مطلق»، «زندگی با چشمان بسته»، «هر شب تنهایی» و «من دیه گو مارادونا هستم» را در کارنامه خود دارد و در نخستین فیلمش رضا کاهانی در قامت مشاور او ظاهر شده است.

فیلم من (۷)

نکته قابل توجه در این فیلم، حضور متفاوت لیلا حاتمی به عنوان بازیگر اصلی این فیلم است و از سوی دیگر بهنوش بختیاری بازیگری که پیش از این در نقش های کمدی به ایفای نقش می‌پرداخت در این فیلم حضور جدی دارد.

فیلم من (۵)

طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است این فیلم، از تاریخ ۲۷ مرداد در سینماهای تهران و شهرستان ها اکران شود و پخش این فیلم بر عهده سعید خانی و دفتر نسیم صبا است.

فیلم من (۱۰)

لیلا حاتمی، امیر جدیدی، بهنوش بختیاری، علیرضا استادی، علی منصور، سعید عطاییان و مانی حقیقی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم من (۳)

لیست عوامل اصلی عبارتند از: مشاور کارگردان:عبدالرضا کاهانی، تدوین :شیما منفرد، مدیر فیلمبرداری: معین مطلبی، طراح صحنه و لباس: فرحناز نادری، طراح چهره پردازی: عظیم فراین، مدیرصدابرداری: ناصر انتظاری، مدیر تولید:کامران حجازی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: امید جزینی، دستیار اول فیلمبردار:احمد کاووسی، مدیر تدارکات: جواد سلیمانی، عکس: مریم تخت کشیان، تهیه‌کنندگان: سعید سعدی و سعیدخانی.

فیلم من (۴)

فیلم من (۹)

فیلم من (۸)

 

عکس ها از مریم تخت کشیان 

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها