تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۴:۲۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 134226

در راستای اجرای بخش نامه فاصله گذاری هوشمند ازسوی سازمان امور استخدامی کشور و بر اساس ضوابط راهنمای وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی جهت مبارزه با کووید ۱۹ ( کرونا ویروس ) دفتر نظارت بر مراکز، مجامع و مشاغل سازمان سینمایی اطلاعیه ای صادر کرد.


به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، به منظور حفظ فاصله گذاری هوشمند و الزامات سلامت در محیط کار، از متقضیان محترم ارزشیابی و دریافت گواهینامه هنری (سینمایی) تقاضا دارد برای  تسریع در امور و عدم نیاز به مراجعه حضوری، از این پس مدارک و مستندات لازم جهت ارایه به بخش ارزشیابی هنرمندان در سازمان امور سینمایی را بر اساس موارد زیر ارسال کنند:

– دانلود فرم های ارزشیابی هنرمندان از سایت سازمان امور سینمایی.

– مطالعه دقیق فرمها و سپس پر نمودن فرم ها (خواهشمند است اطلاعات درخواستی در تمامی قسمت های خالی فرم ها پر شود)

– مطالعه دقیق اسناد و مدارک موردنیاز جهت ارایه به بخش ارزشیابی هنرمندان (کلیه مدارک موردنیاز در انتهای فرم های درخواستی ذکر شده است).

– اسکن کلیه مدارک درخواستی.

– ارسال مدارک اسکن شده به آدرس پست الکترونیکی: arzeshyabi.cinema@gmail.com

– چنانچه حجم فیلم های متقاضیان دریافت گواهینامه هنری بیش از ظرفیت لازم جهت ارسال از طریق پست الکترونیکی باشد ، متقاضیان محترم می توانند  بخشی از فیلم ها را به همراه تیتراژ ابتدایی و انتهایی فیلم که نام هنرمند در آن قید شده است را به آدرس پست الکترونیک فوق ارسال نمایند.

– درصورت وجود هر گونه پرسش در مورد پر نمودن فرم ها ویا ارسال اسناد و مدارک مورد نیاز ، شماره تلفن ۳۳۹۶۶۱۳۱-۳۳۹۶۶۱۱۳دفتر نظارت بر مراکز ، مجامع و مشاغل   پاسخگوی متقاضیان عزیز است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها