بدنبال پخش برنامه”هفت” جمعه شب که در آن یک منتقد به داریوش ارجمند اهانت کرد، حمید زرگرنژاد در یادداشتی به وی پاسخ داد.
به گزارش سینماسینما، کارگردان فیلم ماهورا نوشت:
در دقایق پایانی برنامه هفت جمعه شب اگر درایت و روانشناسی آقای رشید پور نبود فاضلی منتقد از عصبانیت کنترل خودش را به واسطه گرفتن قند شکن از او ، رها می کرد و کار از بگم بگم گفتن هایش و نشان دادن آمار انجمن منتقدان انقلاب بالاتر می رفت ولی در عجبم که انقلاب را ایدئولوژی سازندگان فیلم ماهورا دانست و با افتخار و تاکید خود را از آنها جدا دانست ..! ولی نمرات پریشان بولتن آن انجمن گمنام را ملاک ادعا و نظریاتش دانست..!! واز عنوان کردن نمرات بالاتر مثل ۳ و ۲/۵ در همان بولتن خجالت کشید.
وتعجبم که پس از چند شب نشستن بروی صندلی منتقدین با شنیدن کوچکترین نقد از شیوه اش، برآشفته شده و سخن به توهین به بازیگر محبوب سینما و تلویزیون گشود.
هنرمند پیشکسوتی که نه از بازی خود بلکه از فیلم و فراتر از آن از سینمای ایران دفاع کرد و تنها دقایقی بعد تاثیر تحلیل های ایشان را در نقدها ی همان منتقدین و عدم استفاده از ابزار شکستن در خصوص فیلمهای دیگر را شاهد بودیم. منتقدانی که گمارده متولیان سینمای موروثی جنگی هستند تا مبادا کسی پا در کفش گشاد و بی قواره آنها نکند.
داریوش ارجمند عزیز همیشه لحظات ناب حضور شما بر پرده سینمای ایران ماناست…
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- صدور پروانه ساخت سینمایی برای ۶ فیلمنامه
- واکنش تند حامد بهداد و اکتای براهنی/ ادعای داریوش ارجمند تکذیب شد؛ قرار نبود در «پیرپسر» بازی کنی
- درباره «شمال از جنوب غربی» و «چشم بادومی»/ غلبه نگاه سادهانگاره و طرح مساله با راهحلی نشدنی
- تهیهکننده فیلم پس از پخش تلویزیونی مطرح کرد؛ «شماره ۱۰» را بدون سانسور اکران میکنیم/ رویه اشتباه تلویزیون برای افزایش مخاطب
- «شماره ۱۰» در راه فجر ۴۱/ انتشار سکانسی با بازی مجید صالحی
- داریوش ارجمند: نقش جدیدی پیشنهاد نشده که بپذیرم
- «موقعیت مهدی» پروانه نمایش گرفت
- یاوری که با نامش غریبه بود
- اینک آخرالزمان
- حشمت در پوست یاور/ نگاهی به سریال «یاور»
- عکسی خاطرهانگیز که فریدون جیرانی منتشر کرد
- ناگفتههای «فریدون جیرانی» همزمان با زادروزش در موزه سینمای ایران
- پوستر «برای مرجان» منتشر شد
- تاملی بر بازیگران سنتی و مدرن در سینمای ایران/ بخش دوم
- انتقادات تند بهروز افخمی از داریوش ارجمند/ او بازیگران دیگر را تحقیر میکند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





