فهرست ۲۰۰ پایگاه خبری که در سومین دوره رتبه بندی پایگاههای خبری شرکت کردند، منتشر شد و در این میان پایگاه خبری تحلیل سینماسینما نیز جزو پنج پایگاه خبری تخصصی قرار گرفت.
به گزارش سینماسینما، نتایج تازهترین رتبهبندی پایگاههای خبری عمومی و تخصصی از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شد.
نتایج نهایی دور سوم این رتبهبندی پس از برگزاری جلسه بررسی مستندات مدیران مسئول و ارزیابی مجدد توسط کمیته رتبهبندی اعلام شد. پیش از این نتایج خوداظهاریها در سه مرحله توسط اعضای کمیته رتبهبندی ارزیابی و راستی آزمایی شده بود.
بنابراین گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینماسینما با کسب رتبه پنجم پایگاههای خبری تخصصی در جمع این فهرست قرار گرفت.
گفتنی است بیژن مقدم و مسعود فاتح مدیران مسئول پایگاههای خبری الف و سیتنا به عنوان ۲ عضو نماینده مدیران مسئول پایگاههای خبری عمومی و تخصصی و حبیب عباسی و محمد نوین سردبیران پایگاههای خبری شفقنا و فرارو به عنوان ۲ عضو دیگر کمیته رتبهبندی که از سوی مدیران ۲۰ رسانه برتر دور دوم انتخاب شدند به همراه حمیدرضا ضیاییپرور و حسین امامی به عنوان اعضای هیات علمی کمیته رتبه بندی در این دوره حضور داشتند.
در کمیته رتبهبندی پایگاههای خبری مدیرکل مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی نیز نماینده معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





