تاریخ انتشار:۱۴۰۳/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 200905

نمایشگاه گروهی «افسانه هیرکانی: پاسداشت گونه‌های در خطر» با هدف پاسداشت گونه‌های گیاهی و جانوری در حال انقراض در جنگل‌های هیرکانی تا ۳۰ آبان پذیرای آثار هنرمندان است.به گزارش سینماسینما، نمایشگاه گروهی «افسانه هیرکانی: پاسداشت گونه‌های در خطر» با موضوعات «افسانه و اساطیر» و «آگاهی از خطر انقراض» با مدیریت هنری سولماز ایمانی، طراح پارچه، تصویرگر و مدرس و همکاری شبکه تشکل‌های محیط زیستی و منابع طبیعی کشور برگزار می‌شود.

در فراخوان مرحله اول از هنرمندان دعوت شده تا آثاری را با موضوعات تعیین شده ارائه دهند که به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم به موضوع حفاظت از گونه‌های در حال انقراض و اهمیت جنگل‌های هیرکانی در حفظ این گونه‌ها پرداخته باشد. مهلت ارسال آثار برای بازبینی اولیه تا ۳۰ آبان است.

این نمایشگاه گروهی در بخش‌‌های هنرهای تجسمی (گرافیک، نقاشی، تصویرسازی، کاریکاتور، عکاسی و حجم)، فشن (طراحی لباس، آکسسوری و پارچه سازی)، سینما (فیلم کوتاه، ویدئو آرت)، نمایش (اجرای کوتاه، پرفورمنس ارت)، انیمیشن کوتاه، ادبیات داستانی و نمایشی (داستان کوتاه، فیلمنامه کوتاه)، موسیقی (آهنگسازی) و هنر محیطی برگزار خواهد شد.

همچنین بخش جنبی این رویداد شامل بهترین تولید محتوا برای فضای مجازی، بخش کارگاه‌های اجرایی، رویدادهای فضای مجازی، نمایشگاه اساتید خواهد بود. سمیه شیخی، طراح پارچه و لباس و مدرس، دبیر اجرایی این رویداد است. هر هنرمند در هر بخش می‌تواند ۳ اثر به دبیرخانه ارسال کند.

نمایشگاه گروهی «جنگل‌های هیرکانی» در استان‌های میزبان گلستان، مازندران، گیلان، اردبیل، سمنان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و تهران برگزار خواهد شد.

قابل ذکر است آثاری که از مواد پایدار و الهام گرفته از طبیعت هیرکانی بهره‌ برده باشند، در اولویت هستند. علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و ارسال آثار با ایمیل hyrcanianlegend@gmail.com در ارتباط باشند.

لینک کوتاه

 

آخرین ها