سینماسینما، علی پاکزاد – امیرعلی دانایی بازیگر «انزوا» قصه این فیلم را یکی از جذابیت های آن دانست.
به گزارش سینماسینما، دانایی در جشنواره سی و پنجم با فیلم «انزوا» حاضر شد.
امیرعلی دانایی درباره حضور خود در فیلم «انزوا» گفت: «این فیلم از آن دسته فیلم هایی است که کمتر در سینمای ایران ساخته می شود «انزوا» فیلمی قهرمان محور و بر پایه شخصیت اول است و من بازی در چنین فیلمی را دوست داشتم.»
او ادامه داد:« موفقیت فیلم «انزوا» از ارتباط بسیار خوب بین من و مرتضی علی عباس میرزایی نشات گرفت و می توانم بگویم این اثر حاصل اعتماد ما به یکدیگر بود اعتمادی که خوشبختانه با استقبال مخاطبین روبرو شد.»
بازیگر سریال «کلاه پهلوی» درباره حضور خود در تلویزیون و چگونگی فعالیت در سینما گفت: «من به شکل بسیار سالم و با سریال«کلاه پهلوی» معرفی شدم و بعد از آن به سینما وارد شدم.»
دانایی درباره استقبال مخاطبان از سریال« کلاه پهلوی» گفت: «به نظر من مخاطب «کلاه پهلوی» را دوست داشت تنها مشکلی که در مورد این سریال بود، زمان پخش آن در تلویزیون بود. آن دوره مردم به سریال هایی که هرشب در تلویزیون پخش می شد عادت کرده بودند و ارتباط با سریالی که هفته ای یک شب پخش می شد کمی سخت بود.»
بازیگر فیلم «انزوا» درباره شرایطش گفت: «من هشت سال زیر نظر یکی از بزرگترین کارگردان های ایران یعنی ضیاء الدین دری کار کردم و کنار بازیگران بزرگی به ایفای نقش پرداختم. هیچ گاه عجله نداشتم و کارم را با صبر انجام دادم تا به چنین روزی برسم.اکنون از شرایطی که دارم راضی هستم.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نگاه در آیینه/ یادداشتی درباره برنامه «رخ به رخ»
- نمایش ترانههای شرقی / گزارش تصویری
- ترانه تیتراژ «رخ به رخ» با صدای کاوه آفاق منتشر شد
- امیرعلی دانایی به «بی وزنی» پیوست
- نمایش «انزوا» در شهرهای بدون سینما
- نگاهی به «انزوا»/ تجربههای تکنیکی در اولین گام فیلمسازی
- اختصاص کامل فروش روز یکشنبه «انزوا» در سینما استقلال به کودکان زلزلهزده
- ستاره های استقلال و پرسپولیس در اکران خصوصی یک فیلم + گزارش تصویری
- نگاهی به «انزوا»/ راه رفتن روی لبهی تیغ
- حضور یک فیلم ایرانی در جشنواره کمرایمیج لهستان
- پوستر جهانی فیلم سینمایی «انزوا»/عکس
- عباسمیرزایی در پاسخ به سینماسینما / چرا بیتالمال باید در اختیار عدهای خاص باشد
- یادداشتی درباره فیلم آپاندیس/ یک پیشنهاد لذت بخش
- بهنوش بختیاری در پاسخ به سینماسینما/«انزوا» شباهت زیادی به فیلم «قیصر» دارد
- لابی در سینما، راه رسیدن را کوتاه میکند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی





