تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۳:۰۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 30169

آخرین داستانژینوس پدرام تدوین انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به کارگردانی اشکان رهگذر را آغاز کرد.به گزارش سینماسینما، پدرام که پیش از این تدوین فیلم‌هایی همچون «عادت نمی‌کنیم» و «یحیی سکوت نکرد» را برعهده داشته، به تازگی تدوین این انیمیشن سینمایی را که از سال ۸۹ در استودیو «هورخش» در حال تولید است را آغاز نموده است.
گفتنی است کریستف رضاعی هم به صورت همزمان آهنگسازی «آخرین داستان» را انجام می‌دهد. انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» برداشتی آزاد از داستان «ضحاک» شاهنامه است، از انتهای حکومت جمشید تا ابتدای حکومت آفریدون که دو تن از شاهان تاثیر‌گذار در حماسه‌های شاهنامه هستند.
«آخرین داستان» در مسیر تولید و در سال ۲۰۱۳ موفق شد به عنوان شش پروژه برتر در حال تولید جهان در جشنواره «انسی» در کشور فرانسه (که مهمترین رویداد انیمیشن سالانه جهان است) معرفی و پرده‌برداری شد. همینطور این اثر در سال ۲۰۱۶ نیز به دعوت از جشنواره انسی و کن در بازار فیلم جشنواره کن فرانسه در برنامه ای با عنوان «Annecy Goes To Cannes»در بین چهار اثر انیمیشن سینمایی برتر و در حال تولید جهان معرفی و بخش‌هایی از آن نمایش داده شد. پیرامون تولید این اثر صفحاتی دیگر از روایات وابسته به این داستان در قالب‌های دیگر همچون رمان‌های مصور برنامه‌ریزی و در حال تولید است.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها