بر اساس تصمیم شورای صنفی نمایش اکران فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» ساخته رضا درمیشیان فعلا منتفی شد.
به گزارش سینماسینما، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره خروجی جلسه امروز ۲۷ آذرماه شورا گفت: در جلسه امروز شورا قرارداد فیلم سینمایی «سد معبر» به کارگردانی محسن قرایی مقدم در گروه ماندانا بعد از فیلم «ثبت با سند برابر است» به کارگردانی بهمن گودرزی و قرارداد فیلم سینمایی «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده در گروه زندگی بعد از فیلم «پسرعمو دخترعمو» ساخته روح انگیز شمس ثبت شد.
وی ادامه داد: از روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه فیلم سینمایی «خانه کاغذی» به کارگردانی مهدی صباغ زاده جایگزین فیلم سینمایی «وقتی برگشتم» به کارگردانی وحید موساییان در گروه کورش و فیلم سینمایی «پل خواب» به کارگردانی اکتای براهنی از تاریخ ۲۰ دی ماه اکران می شود.
فرجی درباره اکران فیلم «عصبانی نیستم» به کارگردانی رضا درمیشیان گفت: امروز بحث اصلی شورای صنفی نمایش فیلم «عصبانی نیستم» بود که در این نشست پخش کننده و تهیه کننده فیلم حضور داشتند و تصمیم شورا بر این شد که به دلیل تراکم اکران، نمایش این فیلم به زمان دیگری موکول شود بنابراین فیلم در تاریخ ۲۹ آذرماه اکران نمیشود.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- گفتوگو با علیرضا تابش درباره سیر تاریخی ساخت فیلم سیاسی در سینمای ایران/ «زمان» یک فیلم اجتماعی را سیاسی میکند
- به یادماندنی و معترضترین دانشجویان سینمای ایران/ از نیمه پنهان تا اعتراض و قصه ها
- فصل پنجم «خانه کاغذی»؛ آنچه میدانیم، آنچه نمیدانیم
- ۱۰ سریال برتر سال ۲۰۲۰ از سوی IMDB معرفی شد
- برترین های سینمای ایران در سال ۹۷ به انتخاب منتقدان سینماسینما / بخش سوم ایلیا محمدی نیا و شهرام اشرف ابیانه
- نه برای آن کسی عصبانی شد و نه برای این کسی آشغال در خیابان ریخت! / نگاهی به توقیف فیلم ها در دهه اخیر
- آخرین مصوبات شورای پروانه نمایش خانگی
- فرمان آرا :می گفتند دلم می خواد نشان می دهد که همه ایران افسردهاند
- صبر ایوب/یادداشتی از سید عبدالجواد موسوی
- علیرضا رضا داد :استقبال کم از فیلمهای مجیدی و درمیشیان تعجب برانگیز است
- اعتراض کارگردان «عصبانی نیستم» به توقف تیزرهای فیلمش
- اکران کمدی «به وقت خماری» بعد از «عصبانی نیستم»
- حضور نوید محمدزاده و درمیشیان در اکران مردمی شیراز
- چرا تلویزیون تیزرهای عصبانی نیستم را پخش کرد ؟/یادداشتی از عضو شورای سردبیری جام جم
- واکنش رضا داود نژاد به حوادث کازرون و اشاره به فیلم عصبانی نیستم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم





