جدیدترین آمار فروش فیلمهای سینمایی توسط پخشکنندگان در حالی اعلام شد که فیلمهایی جدیدی از دو هفته گذشته به نمایش درآمدهاند.
به گزارش سینماسینما، غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری، آمار فروش فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» ساخته محمدرضا خردمندان را با در اختیار داشتن ۲۰ سالن در ۱۷ روز، ۲۳۰ میلیون تومان در تهران و ۱۲۰ میلیون تومان در شهرستانها اعلام کرد.
او در ادامه افزود: «فیلم سینمایی «فصل نرگس» به کارگردانی نگار آذربایجانی با نمایش در ۱۵ سالن در ۱۰ روز نمایش تاکنون ۴۰ میلیون تومان در تهران و ۱۵ میلیون تومان در شهرستانها فروخته است.»
مسئول پخش «فیلمیران» آمار فروش فیلم سینمایی «سارا و آیدا» ساخته مازیار میری را با گذشت ۱۰ روز از آغاز اکراناش در ۴۲ سالن سینمایی ۳۱۰ میلیون تومان اعلام کرد که به تفکیک در روز چهار شنبه، ۴۰ میلیون تومان و در روز پنجشنبه، ۶۶ میلیون تومان فروش داشته است.
میرزایی در ادامه افزود: «فیلم سینمایی «رگ خواب» ساخته حمید نعمت الله بعد از گذشت هشت هفته و با در اختیار داشتن ۴۰ سالن سینمایی چهار میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان و به تفکیک در روز چهارشنبه ۳۳ میلیون و پنجشنبه ۴۵ میلیون تومان فروش داشته است.»
او همچنین اضافه کرد: «فیلم سینمایی «نهنگ عنبر ۲» به کارگردانی سامان مقدم با اکران در ۳۰ سالن سینمایی و بعد از گذشت ۱۴ هفته به فروش ۲۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیونی دست یافته است که به تفکیک در روز چهار شنبه، ۲۱ میلیون و در پنج شنبه، ۳۸ میلیون تومان فروش داشته است.»
به گفته میرزایی مسئول پخش فیلمیران؛ آمار فروش «ساعت ۵ عصر» مهران مدیری در اوایل هفته جاری اعلام میشود.
حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان هم فروش فیلم سینمایی «گذر موقت» به کارگردانی افشین هاشمی که تاکنون دو هفته و در ۲۵ سینما بر روی پرده نمایش بوده است را، ۱۳۰ میلیون تومان اعلام کرد.
همچنین فیلم سینمایی «اکسیدان» ساخته حامد محمدی با دراختیار داشتن ۹۰ سالن سینما و با گذشت هشت هفته از آغاز اکراناش، هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.
مدیر پخش هدایت فیلم آمار فروش فیلم سینمایی «زادبوم» را اعلام نکرد و گفت: «تهیهکننده تمایلی ندارد فعلا آمار فروش فیلم را اعلام کند.»
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بنیاد ایرانشناسی برگزار میکند؛ نشست تخصصی روایت وطن در سینمای ایران
- امروز، روز ملی سینما نیست!
- چاقوکشی برای رسیدن به حق!/ درباره لزوم فاصلهگذاری بین هنرمند و انسان خوب
- سینمای ایران از نفس افتاده است
- از تاریکی گفتن موجب روشنایی نمیشود/ سینمای ایران نیازمند فیلمهایی است با تم امید و جسارت
- چرا سیاهنمایی کارِ سینمای ایران نیست
- گفتوگوی تصویری سینماسینما با حبیب اسماعیلی/ سینما از مراکز تفریحی و تجاری امنتر است
- انتشار گزارش مالی از فروش سینماها/ دستان کرونا بر گلوی اقتصاد سینما
- سینمای ایران به هوای تازه نیاز دارد
- آمار تماشاگران اروپایی سینماها
- استقبال تماشاگران و منتقدین از یلدا در جشنواره ساندنس
- نکتههای گمشده سینمای ایران/ اهمیت دکور در سینمای دهه ۳۰ + ویدئو
- «فرامتن»/ آلودگی هوا و سینما
- آزمون بزرگ «خانه پدری»
- سحر قریشی در جذب مخاطبان ناکام ماند/ گزارش فروش هفتگی سینمای ایران
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





