تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۵:۴۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 19397
اصغر شاهوردیحجت الله ایوبی با حضور در منزل اصغر شاهوردی با این صدابردار سینما که ۹ سال است بر اثر تصادف امکان کار و حرکت را از دست داده است، دیدار کرد.

به گزارش سینماسینما، ۱۹ خرداد بود که با اشرف افشاری همسر اصغر شاهوردی صدابردار سینمای ایران که حدود ۹ سال است بعد از تصادف خانه نشین شده است گفتگویی داشتیم و او آخرین وضعیت همسرش را تشریح کرد و گفت اکنون پوکی استخوان باعث شده است کمر او بکشند و به نوعی جوش بخورد که نمی تواند، بنشیند. در این مدت لگنش هم بر اثر پوکی استخوان شکسته است.

وی اضافه کرد: بی تحرکی و همچنین عمل جراحی در بیمارستان لاله باعث شد او بیشتر اذیت شود و پزشکان نه تنها کاری برایش انجام ندادند بلکه وضعیت جسمانی او را بدتر کردند. من اکنون پشیمان هستم چراکه اگر همان ۹ سال پیش او را به خارج از کشور می بردم وضعیتش خیلی فرق می کرد. اکنون خودم هم بعد از ۹ سال دچار پوکی استخوان شده ام و نگهداری از او برایم آسان نیست.

انتشار عکسی از سوی حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی در کنار اصغر شاهوردی و همسرش در منزل آنها باعث شد تا تماسی با اشرف افشاری داشته و نتایج این عیادت را بپرسیم.

وی در این باره گفت: در این روزگار که همه افراد مشغله های زیادی دارند آقای ایوبی خیلی محبت کردند و به دیدار ما آمدند و همچنین در سخنانشان اشاره کردند هر کمکی از دستشان برآید انجام می دهند.

افشاری افزود: آنچه مدنظر من است این است که همسرم را برای مداوا به خارج ببرم و در حال حاضر پرونده پزشکی را به آلمان فرستاده ام و منتظر جواب آنها هستم که این نکات را به رییس سازمان سینمایی هم گفتم.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها